Gå til innhold

Flere enn meg som vurderer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...spekemat i fødebagen?? Hehe.. Har så ekstremt lyst på spekemat, men nå som slutten på svangerskapet er nær så skal jeg holde meg hele løpet ut. Men tenk så herlig å kunne stappe inn en bit fenalår som belønning for innsatsen.. *drømmer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, jeg skal ha det med jeg :-D

Står på pakke listen min! *ler*

Skrevet

`hehehhehehhehehe - dette synes jeg var en kjempeflott ide`

Skal vurdere det selv gitt ;))

Skrevet

ÅJA! Jeg SKAL ha roastbeefbaguette på sykehuset. Og på brødskiva til både frokost og kvelds skal jeg ha salami.

Jeg tror jeg kommer til å leve på spekeskinke, salami og roastbeef etter fødselen altså. Det er jo nærmest det eneste av pålegg jeg liker, så det å finne andre påleggsalternativer har nesten vært det verste i svangerskapet ;p

Skrevet

Ikke i fødebagen, men det skal ligge klart i kjøleskapet til vi kommer hjem :) Savner det sånn! Har allerede sagt til gubben at det blir spekemat rett etter fødsel :P

Skrevet

hehe jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det! Det er snakk om måtehold og vedr spekemat er det salt innholdet som man skal være litt forsiktig med. Man kan fint spise LITT spekemat selv om man er gravid. Er altfor mye banakas syns jeg om hva man skal og ikke skal spise under svangerskapet... Ta en brødskive med spekeskinke/ roastbeef, fenalår, sortpølse etc. Men ta en, ikke en hel spekeskinke :P

Skrevet

Jeg har smugsmakt litt av og til underveis. Vet at jeg ikke burde, men mannen har kjøpt inn nesten hver helg til grøten og jeg har ikke klart å helt holde meg unna. Håper ikke jeg har gjort noe veldig dumt... Har bare smakt i veldig små mengder.... Men ja jeg savner det, og ja jeg vurderer sterkt å ha det i fødebagen. STRANDASKINKE... mmmmmm

Skrevet

Har bestandi vært sånn salami på brødskiva typen, så når jeg har vært så matlei de siste månedene nå har d gått i majones og salami, så er drit lei av d ...... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...