Gå til innhold

Sykt vondt i skambenet, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i dag og i går hatt veldig vondt i skambenet og på innsiden av lårene, helt øverst liksom.

Har store problemer med å gå og ligge. Må holde bena sammen(lårene) hele tiden for ikke å få vondt.

Noen som har det sånn og hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det sånn i forrige svangerskap..

Startet 4 dager før vannet gikk. I mitt tilfelle var det bekkenet som utvidet seg (ennå mer enn det allerede hadde gjort) som førte til smertene.

Skrevet

Jeg har vondt i skambeinet hver dag nå. Heldigvis varer det ikke så lenge ad gangen, for det gjør veldig vondt!

Skrevet

Jeg vr også plaget av det en liten periode, spesielt når jeg hadde vært i mye aktivitet og gikk i trapper.

Men nå har jeg ikke kjent det på flere uker, så gikk heldigvis over. Håper det ikke kommer tilbake, for det var en skikkelig ubehagelig smerte

Skrevet

Sånn har jeg det og, bare at jeg får ikke bena mine sammen, så jeg går som en cowboy. Lekkert ;)

Har hatt det lenge, men nå gjør det vondt nederst i magen også, men det tror jeg ikke har noe med bekkenet å gjøre.

Skrevet

jeg har det.. føles litt som at det brenner på meg da.. at det ligger noe på skambeinet og brenner liksom....

har ikke sånn kjempevondt nedover lårene, men litt.. og så er jeg helt stiv og fæl i hoftene og pga det har jeg også problemer med å samle beina som en over her sier...

håper det skjer noe snart altså.. i'm ready!! jeg syns at baby'n kan komme i går, for å si det sånn da hehehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...