Gå til innhold

stakkar liten... e det nånn som har tips å råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten gutt på 1 måna, som har masse luftsmerter, fiser å fiser, men det gjør tydlig vondt.! amme han..! e d nå æ spise som kan gjør at det bli sånn? nå æ må prøv å hold mæ uinna??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kål, løk, erter bl.a. Prøv minifom! Fåes kjøpt på apoteket.

Lykke til :)

Skrevet

han får minifom, blir ikke stort bedre av det.!

føler han reagerer ekstremt når jeg har spist brødmat?!

Skrevet

Har du prøvd fennikelte? Det hjalp litt hos oss. Minifom hjalp ikke. Du kan gi 5-10 ml fennikelte til babyen(trekk rikelig knust fennikel i 10 minutter) før hver amming! Får kjøpt det på helsekostbutikker. Prøvde også ferdige teposer, men de jeg knuste ferskt for hver gang hjalp bedre.

Du kan også drikke fennikelte og ammete selv. Men virker bedre å gi direkte til babyen.

Skrevet

Det kan være at han reagerer på gjærbakst hvis han reagerer når du spiser brød. Prøv scones eller noe bakt uten gjær isteder:)

Og så kan du massere magen hans i sirkelbevegelser med klokken.

En liten trøst er at uansett så går det over med tiden, min er tre måneder nå og er lite plaget. Han var ekstremt plaget rundt ca. en måneds alder.

Lykke til!

Skrevet

Et tips hvis han ikke liker smaken på teen er å blande i litt morsmelk og så gi det:) (Hvis du pumper). Vil du ikke gi på flaske kan du bruke en engangssprøyte og sprøyte i munnen mens han suger på fingeren din. Fungerte veldig bra her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...