nissi32 Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Nå har jeg sittet med regelmessige samentrekninger siden 11 med 8 min i mellom nå er de nede i 5 kan kynnere vare så lenge eller er dette rier de har blitt litt vondere en i startn har ikke noe blod
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 hei:) så spennende da! såvidt jeg vet og har klart å lese meg til så øker ikke kynnere i styrke og heller ikke skal de være regelmessige.....så er jo mulig det er rier da:) men ville no ringt føden å bare spurt jeg da....er usikker om modning kan kjkennes ut som det du beskriver men trooor ikke det skal være noe regelmessig det heller... lykke til og oppdater om du orker:)
nissi32 Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 Å jeg går på do å tisser hele tia de er der også om jeg står tror jeg ringer da forige fødsel gikk kjempefort fra 1 til 10 cm på en halv time etter jeg kom til sykehuset så venter ikke noe lennge nei men er så ekkelt med de her bomturene åssa da men før på mine fødsler har det kommet blodblandet slim men ikke nå så er veldig usikker
mlkg Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Jeg har ofte hatt regelmessige kynnere på slutten av mine svangerskap. Men det du har høres mest ut som rier synes jeg. Det er ingen grunn til å sitte hjemme og vente på blod/slim. Ta kontakt med fødeavdelingen :-) Bedre med bomtur enn å føde hjemme...
nissi32 Skrevet 28. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2010 ja ikke sant hadde siste mens 24 des men ultralydterminen er24 okt så vi får se hvem som stemmer da spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå