Gå til innhold

Mye utflod..? Varierende konsistens ..

Anbefalte innlegg

Sorry, ekkelt tema.. men jeg bare lurer litt..

Andre som har en del utflod tidlig i svangerskapet?

Jeg er i Uke 9 nå, og har vel hatt det nesten siden jeg fant det ut.

Men blitt mere nå de siste ukene.

Å det varierer veldig i konsistensen.

Alltid noe hver dag, men ofte veldig lite og.

Av og til litt seigt, tyggegummi aktig.. ikke såå stivt, men .. :P

Sorry, detaljer;)

Å noen ganger må jeg bare løpe rett på do fordi jeg tror jeg blør, for jeg kjenner det kommer.. å da er det en del.. igår feks var det en del, og litt tynt grøtete .. lukter ikke noe spes tror jeg, men bare lurer på om det er slik det skal være?

Samtidig lurer jeg på om andre kjenner stikninger, strålinger nedentil av og til? Ikke vondt, men av og til litt små ubehagelig .. Kommer dette også av at livmora strekker seg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142375258-mye-utflod-varierende-konsistens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :)

Jeg har det akkurat som deg...mye utflod, og så og si hver eneste dag. Det er veldig ekkelt når man kjenner at det kommer, og jeg har meg stadig en kikk i trusa fordi jeg er redd jeg blør! Ikke noe gøy!!! Dessuten vil jeg ikke gå med truseinnlegg fordi jeg vil unngå soppinfeksjon. SÅ det går med en del truser, må jeg si ;)

Stikkingene i llivmora har jeg å, og som du sier er det livmora som strekker seg og vokser...så et er jo bare bra :)

Vi får bare holde ut - er for en meget god sak ;) Får heller løpe ofte på do og sjekke :)

Tusen takk for svar:)

Er alltid her å støtter, svarer og hjelper oss her inne du :)

Ja, må ofte gå på toalettet å sjekke selv jeg.

Å når det har kommet en del, så er jeg alltid småredd for at dette skal være starten på noe lignende med annen farge på.

MEN NEI, jeg har jo ikke grunn til å tro det skal skje heller.

Mye rart man tenker på, lurer på og grubler om i denne tiden her.

Spesielt når man sist opplevde MA.

Men det går fremover, å vips er vi over Uke 12 :)

Jeg har virkelig troen denne gangen, og krysser fingre og tær for at det skal gå bra:)

Skal på ny ul om en uke, å gleder meg masse til å se den lille spira vår igjen :) Regner med det har skjedd litt på tre uker hvertfall.

Å uansett er det alltid herlig å se :)

Å er veldig glad for at jeg har funnet hjertelyden med babywatcheren, selvom det kun er i få sekunder.. så er det jo ikke noe annet det kan være ..

Så bare smøre seg med tålmodighet til den virkelig vises over lang tid om en uke eller to:)

Æssj.. idag morges hadde jeg veeeldig mye utflod igjen ..

Vil ikke ha det.. hvorfor er det slik egentlig?

Hmm.. Idag var det liksom gult, og veldig mye .. det gule lå liksom inni noe blankt slim liksom :P

Sorry, igjen .. men .. :)

Det blanke var veldig slimete, mens det gule var mer litt "stivere", eller mer sammensatt eller hva jeg skal si ..

Prøver si til meg selv at dette er normalt, for er jo så mage av oss som har det.. Men likvel blir jeg litt bekymra for at dette er starten på noe, og neste gang er det brunt?

Huff nei, for en tanke. Nå som jeg har vært så positiv om dagen, og begynt å glede oss masse for det ser ut til at dette går veien denne gangen. Skal vel bare være glad siden jeg jo ikke har smerter, og det kun er mye utflod, som enten er hvitt, blankt eller gult ..

Hei. Jeg tror absolutt at dette er normalt. Det du beskriver er veldig likt sånn jeg har det, og sånn har det vært hele tiden for meg (6+4). Det varierer hvor mye det er, men er alltid noe og noen ganger ganske så mye. Noen ganger blankt/hvitt, men oftest gulaktig slim (med litt klumper i blant, men ikke sånn som ved soppinfeksjon). Mener å ha lest at det blir økt utflod for å liksom rense litt opp under graviditeten. Litt ekkelt, men tror ikke det er noe galt så lenge det ikke lukter ille eller man har vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...