Gå til innhold

Oppdatering fra meg:o)

Lie79*har blitt mamma*

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært her inne nå!

Er nå 34 uker på vei og i fin form. Synes tiden har gått veldig fort egentlig, men spørs om det blir sånn de siste ukene også. Gleder meg veldig til å møte lille Jonathan som er inni magen min. Eller liten og liten, han er estimert til å veie ca 4,5 kg til termin, så ikke minste gutten dette nei. Har ligget litt over gjennomsnittet gjennom hele svangerskapet, og det kan jo ha sammenheng med at jeg har diabetes. Følges opp på Riksen 1 gang pr uke, så føler jeg blir tatt godt vare på:o) Litt usikker på om jeg får føde vaginalt eller om det blir keisersnitt, særlig dersom han viser seg å bli enda større ved neste måling i uke 36. Får uansett ikke gå over termin pga diabetesen, så blir evnt satt igang i uke 39 dersom fødselen ikke har kommet igang allerede.

Håper det går bra med alle dere andre:o)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei Lie79!

Husker vi fulgte hverandre ved et tidligere forsøk, og nå var det utrolig hyggelig å lese at du nesten er i mål! Håper jeg selv også skal klare det denne gangen. Det er en stor og fin gutt du kommer til å få, og Jonathan er et nydelig navn!

Håper diabetesen din er under kontroll og at alt går flott de siste ukene går fort og smertefritt! Hold oss oppdatert når noe skjer!!!!

Stor klem fra bobbygirl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...