Gå til innhold

Farge klær+ull! Anbefales!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen ullklær med stygge flekker som ikke gikk vekk, i lyseblå ull. Kjøpte alt-i ett farge (salt+farge) i mørkeblått på Coop og vasket det sammen med noen bomulls-gensere. I siste vasken brukte jeg Milo og skyllemiddel. Resultatet ble helt fabelaktig, det var som nytt! Anbefaler å farge stygge ullklær eller om man skulle få ett annet kjønn som 2-mann, går det jo ann å farge hvitt, lyseblått og lyserosa ull i brunt, grønt, mørkeblått, må jo være MYE billigere enn å kjøpe nytt!!

Er det forresten noen som farger klærne (bomullsbodyer etc) om de får et annet kjønn?? Jeg synes nesten jeg bare hører at folk kjøper nye ting i andre farger.. Det er jo synd når det er så billig og lett å farge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det ble bra! Jeg har faktisk vært og kjøpt farge i dag, for jeg hadde samme tanken om å farge ulltøy med stygge flekker på. Har masse ull i hvitt og lyserosa til 5-åringen min som ikke ser pent ut lenger. Selv om jeg vet det er nyvaska, så liker jeg ikke å bruke det til henne for det ser så fælt ut. Så nå har jeg kjøpt mørk lilla farge og håper tøyet ser litt bedre ut etter farging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...