Med_håp_i_magen Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Noen som har skjønt når man kan velge å gjøre et innlegg anonymt og ikke? Med unntak av anonymforum mener jeg. Synes det er helt vilkårlig når muligheten til å krysse av for anonym kommer opp jeg....
Oktobergutt2010:) Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Ja det varierer litt når man kan trykke "Anonym"...
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 De har fjernt anonymknappen på de sidene der folk har en tendens til å slenge mye dritt. Dette for å holde vekke de verste kverulantene...Var mye stygt her inne en stund.
cadence Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Syns egentlig at det er helt greit at muligheten for anonymitet er begrenset jeg, man kan jo være så anonym man vil bak et nick også, men da er det ihvertfall lettere for hver enklet å "holde øye med" gjengangerne blandt forumtrollene og heksene. Syns det er enklere og bedre å forholde meg til et nick- da vet man at man har med samme person å gjøre og ikke en som utgir seg for å være en annen. Puh, noen som skjønte hva jeg mente???? :oS
Med_håp_i_magen Skrevet 28. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2010 Det gir vel mening. Men det er synd for det er tross alt ikke alt man vil bruke nicket sitt på. Det trenger ikke være negative ting, men intime spørsmål f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå