Gå til innhold

Bekymrer meg l for tiden...

Me.myself.agirl.and.one.more?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden klarte jeg ikke ligge på magen pga "magen". Nå klarer jeg ligge på magen igjen. Er i uke 18. Begynner jo å lure om noe er galt... Noen flere med denne erfaringen?

Har lånt en angel sound av en veninne... Men jeg finner ikke hjertelyden. Dvs: Jeg ser hjertet komme frem i displayet av og til, men hører ingen lyd. I tillegg kommer det opp et tall på 40 og av og til 184... Men ingen av dem kan vel stemme? Andre med erfaring?

Går det an å ha et livløst foster i magen uten å merke det?

Jeg tenker og grubler alt for mye... Håper noen kan svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne...:-)

Skrevet

Går litt opp og ned med meg også om jeg kan ligge på magen, spørs litt åssen knotten ligger. Noen ganger er det vanskelig å finne lyden med den angelsouden, har selv. Dytter og trykker og makker den rundt... så plutselig hører jeg den helt svakt. Jeg har ikke sånn med sånn display, har en enklere en, så kan bare høre lyd.

Men ta å legg deg helt ned på flatt gulv, også prøver du å slappe av og romsterer litt rundt, en kan trykke ganske hardt innover og inn i sidene uten at det har noe å si hos meg i allefall. Ofte finner jeg lyden ganske langt nede selv om jeg syns det ser ut som den ligger lengre oppe.. Finner du den ikke, reis deg opp igjen, gå noen trapper og legg deg ned igjen uten å bruke lang tid. For meg funker det for da blir den liggende litt lengre oppe på magen på en måte, før den faller ned inno magen.. litt klønete forklart men kanskje verdt å prøve?

Men hadde ei venninne som aldeles ikke fant den uansett, og det var ikke noe i veien fordeom, hun har ei frisk lita jente som spreller rundt der. Men har du prøvd noen ganger og ikke får det til, så bare bestill en time hos legen og få det ut av verden, si at du er urolig, og de skal ta deg inn uten spm. De som er flinke finner lyden stort sett fort:) Ja, forresten hun venninnen din kan kanskje hjelpe deg å finne lyden og, hvis hun har prøvd på sin egen?

Vi tenker og grubler alt for mye! Men det er vel bare sånn:) Hører gjerne om hvordan det går med deg:)

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Det var ikke klønete forklart i det hele tatt!

Jeg skal prøve meg igjen ikveld...Og gjøre slik du sa!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...