Familiedrømmen Skrevet 2. oktober 2010 #26 Skrevet 2. oktober 2010 Heisann alle sammen Jeg er 25 og fikk satt inn egget den 30 sep. har testdag den 13 oktober. er vårt første forøk så vi er veldig spente. Vi valgte også hausken etter mye søking på nettforumer. Vi fant ut at det var mange som hadde gjennomgått flere forsøk andre plasser uten å lykkes og deretter dro til hausken og lyktes på første forsøk. så det tolket vi som et godt tegn for denne klinikken. er selvsagt også mange andre klinikker som også har fått skryt. Jeg hadde også enorme magesmerter etter uthenting og innsetting. fikk det egentlig dagen før insettingen. Kjentes nesten ut som en blanding mellom åpne sår i magen og mageknip. men jeg fikk beskjed om at det var helt normalt med tanke på det man nettopp hadde gjennomgått.. inngrepet kunne også føre til treghet i tarmsystemet som ville kunne gi en del smerter i selve magen, men at det burde gå over iløpet av noen dager. Idag er jeg heldigvis på bedringensvei, og smertene har avtatt betraktelig. Ville bare ønske dere alle lykke til... blir spennende dette. jeg følger gjerne med på hvordan det går hvis dere ønsker og dele.... PS. for oss som er nye kan denne linken gi litt info om prøverør, og hvordan vi jenter utvikler oss med årene. så det på NRK på PULS heter "prøverørsbarne" http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/662146/ med vennlig hilsen Familiedrømmen
Familiedrømmen Skrevet 2. oktober 2010 #27 Skrevet 2. oktober 2010 oi... beklager, hadde litt problemer med nettet så jeg ser innlegget kom litt mange ganger.....
mamma_17*ruger* Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #28 Skrevet 2. oktober 2010 heisann det høres ut som jeg har samme problem som deg med smerter ol. men begynner og avta nå da har du testdato dagen etter meg , blir veldig spennende jeg har hørt mye positivt om Hausken og jeg ble veldig positivt overrasket over hvor godt vi ble tatt vare på der. Vi får bare krysse fingrene og håpe at det går på første forsøk. skal sjekke linken din, så får vi jenter følge med hverandre i denne rugetia:) good luck
Familiedrømmen Skrevet 3. oktober 2010 #29 Skrevet 3. oktober 2010 ja, jeg fikk også et veldig positivt første intrykk. miljøet er helt utrolig... å alle er like vennlige og inntereserte i at dette skal gå bra. jeg ringte dem jo selv når de var i portugal etter ultralyden... og de svarte og var behjelpelig hele veien... da må du ha vært der dagene før meg? jeg var inne tirsdag og tordag... da var vel du der mandag og onsdag...? vi kommer nord fra, så vi bodde på sas hotellet som de har en veldig god avtale med.... vi får bare vente i spenning alle sammen... har hørt at man skal prøve å ikke tenke så mye på det, men det er jo helt umulig.... er stort sett det eneste jeg tenker på jo.... disse dagene går sakte...., men jeg prøve å tenke som så at jeg skal nyte denne tiden også, for dette er håpets tid... uavhengig av resultatet... akkurat nå vet vi egentlig ingen ting... men alikeveld er gleden der.... lykke til...
mamma_17*ruger* Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #30 Skrevet 3. oktober 2010 ja var der mandag og onsdagen dagene går sent ja å jeg kjenner meg igjen med det å tenke på det for jeg gjør stort sett ikke annet en kan ikke gjøre så veldig mye fra eller til enn å håpe på det beste kjenner du noe spesielt?
Familiedrømmen Skrevet 4. oktober 2010 #31 Skrevet 4. oktober 2010 bortsett fra mageknipen jeg hadde, så hadde jeg ømme bryster på uthentingsdagen, men som forsvant i løpet av de meste to... men deretter kom det tilbake. kjenner noe stikking i eggstogene av og til... litt øm varm rygg. fryktet mensen i morges pga at jeg hadde noe blod i skjeden igår kveld. men det skal vist ikke være mulig så tidlig + at det var borte idag. så jeg håper på at det var festeblødning:) ellers er jeg stort sett i fin form er egentlig litt usikker på hva som er gode tegn og hva som er negativt. men jeg velger og tolke alt så positivt som mulig:) enn du?
mamma_17*ruger* Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #32 Skrevet 4. oktober 2010 stort sett det samme som deg kjenner litt murringer av og til og ømme bryst. Ja må bare tenke positivt
Familiedrømmen Skrevet 11. oktober 2010 #33 Skrevet 11. oktober 2010 God morgen Mamma_17 hvordan går det med deg? Snart testdag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå