Gå til innhold

ny her :) og ung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

er ny i dette men skal sette inn i morgen og da blir jeg vel ruger jeg og :D

er bare 23 jeg. Noen andre som er på alder med meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hatt noen forsøk eller ? :)

Skrevet

Hei!Eg er 26,ruger nå på fryse egg..er på rd 8.Mitt 4,innsett..to ferske og to frys.Aldri vert gravid.

Skrevet

jeg har tidligere hatt fire AIH forsøk, ble gravid på det fjerde.

har nettop vært igjennom ett IVF forsøk som tilslutt ble avbrutt forrige uke.

det endte med at vi fikk sette eggløsningssprøyte for så å prøve selv hjemme. så en hjemmeversjon av AIH.

blei fryktelig skuffet over å gå gjennom så mye i så lang tid og å ikke få ut noen egg.. huff

det blir spennende for deg imarra :)

Skrevet

uff da kan tenke meg det ikke var noe særlig nei. Dette tar virkelig på både kropp og sinn.

Av 10 egg overlevde kun 1 hos meg å det fikk jeg satt inn i dag så håper håper at det går bra men klarer ikke tenke så veldig positive tanker :/

er så utrolig oppblåst og vond er det normalt ?

Skrevet

Det er som mange andre sier " man trenger bare ett egg for å lykkes!"

men det kan være greit å være litt rasjonell også.

må krysse alt man har og håpe det er gullegget.

trur det er ganske vanelig å være oppblåst og ha litt smerter.

har nesten mer vondt nå etter forsøket ble avbrutt enn mens jeg gikk på medisinene. krysser fingrene for att ovitrelle`en har funka og at det er derfor jeg har vondt.

men så lenge det ikke blir værre så trur jeg du skal se det litt ann.

Skrevet

okei ja jeg ser det litt ann :) takk for svar.. er alltid greit å spørre noen som har litt mer erfaring:)

jeg skal krysse fingrene for deg og håper virkelig det går bra:)

er vel vanlig å være litt "blanda følelser" når en går slik å venter.

Skrevet

Nå har jo ikke jeg veldig greie på ivf, utenom mitt mislykka forsøk. men har jo vært i gamet en stund.

hvilke sykehus tilhører du? (du trener ikke svare)

ja det er vanlig å ha blanda følelser :)

Skrevet

Vi gikk den private veien og er på klinikk Hausken i haugesund :) du da?

Skrevet

hei! jeg blir 25 i år;)

har sendt søknad til haugesund i dag;)

Skrevet

hei hei :)

lykke til :)

har du hatt forsøk tidligere?

Skrevet

Hei!

Jeg er 22år! :) hadde de to første innsetta når jeg var 21år. Jeg har hatt ett ordinært forsøk og tre fryseforøk. Skal nå i gang med nytt ordinært forsøk i oktober! Holder til ved St.olavs :)

Skrevet

hei!

du får ha lykke til :) vi får følge hverandre litt :) blir spennende for dere da:)

Skrevet

hvordan går det med ruginga?

Skrevet

jo går fint:)

kjenner litt murringer og er litt øm men ellers er jeg fin form :)

kjente du noen spesielle tegn da du ble gravid? egget har vel ikke festet seg enda så er vel vanskelig å si egentli :)?

Skrevet

Når jeg blei gravid så kjente jeg endel stikkinger osv. og strekkinger etterhvert.

men nå kjenner jeg ikke stort, men det kan jo være for at det ennå er fryktelig tidlig.

Skrevet

okei :) ja er litt tidlig å si.. får X fingrene for hverandre :D

håper virkelig det lykkes for deg denne gangen :)

Skrevet

Når jeg tenker meg om så er jeg vel ganske øm, men det trur jeg mest har med det kroppen har vært gjennom i forohld til stimuleringen osv.

krysser fingrene for oss :)

Skrevet

ja det er sikkert det :)

når var din testdag?

Skrevet

Jeg har vel ikke noe satt test dag.

men kanskje om en uke eller 2...?

hva med deg?

Skrevet

jeg har testdato 12 oktober :)

Skrevet

Heisann alle sammen

Jeg er 25 og fikk satt inn egget den 30 sep. har testdag den 13 oktober. er vårt første forøk så vi er veldig spente. Vi valgte også hausken etter mye søking på nettforumer. Vi fant ut at det var mange som hadde gjennomgått flere forsøk andre plasser uten å lykkes og deretter dro til hausken og lyktes på første forsøk. så det tolket vi som et godt tegn for denne klinikken. er selvsagt også mange andre klinikker som også har fått skryt. Jeg hadde også enorme magesmerter etter uthenting og innsetting. fikk det egentlig dagen før insettingen. Kjentes nesten ut som en blanding mellom åpne sår i magen og mageknip. men jeg fikk beskjed om at det var helt normalt med tanke på det man nettopp hadde gjennomgått.. inngrepet kunne også føre til treghet i tarmsystemet som ville kunne gi en del smerter i selve magen, men at det burde gå over iløpet av noen dager.

Idag er jeg heldigvis på bedringensvei, og smertene har avtatt betraktelig.

Ville bare ønske dere alle lykke til... blir spennende dette. jeg følger gjerne med på hvordan det går hvis dere ønsker og dele....:)

PS. for oss som er nye kan denne linken gi litt info om prøverør, og hvordan vi jenter utvikler oss med årene.

så det på NRK på PULS

heter "prøverørsbarne"

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/662146/

med vennlig hilsen

Familiedrømmen

Skrevet

Heisann alle sammen

Jeg er 25 og fikk satt inn egget den 30 sep. har testdag den 13 oktober. er vårt første forøk så vi er veldig spente. Vi valgte også hausken etter mye søking på nettforumer. Vi fant ut at det var mange som hadde gjennomgått flere forsøk andre plasser uten å lykkes og deretter dro til hausken og lyktes på første forsøk. så det tolket vi som et godt tegn for denne klinikken. er selvsagt også mange andre klinikker som også har fått skryt. Jeg hadde også enorme magesmerter etter uthenting og innsetting. fikk det egentlig dagen før insettingen. Kjentes nesten ut som en blanding mellom åpne sår i magen og mageknip. men jeg fikk beskjed om at det var helt normalt med tanke på det man nettopp hadde gjennomgått.. inngrepet kunne også føre til treghet i tarmsystemet som ville kunne gi en del smerter i selve magen, men at det burde gå over iløpet av noen dager.

Idag er jeg heldigvis på bedringensvei, og smertene har avtatt betraktelig.

Ville bare ønske dere alle lykke til... blir spennende dette. jeg følger gjerne med på hvordan det går hvis dere ønsker og dele....:)

PS. for oss som er nye kan denne linken gi litt info om prøverør, og hvordan vi jenter utvikler oss med årene.

så det på NRK på PULS

heter "prøverørsbarne"

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/662146/

med vennlig hilsen

Familiedrømmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...