Gå til innhold

Det må vel ha vært SA?

☥ Liv ☥ med to blå

Anbefalte innlegg

Beklager detaljer... Hadde ørlite lyserosa blod på papiret på søndag. Moderate menssmerter natt til mandag. Fikk time til ultralyd kl 11 mandag, men så begynte jeg å fossblø, så jeg klarte ikke dra. Blødde ut et stort bind på få sekunder, kom ut masse på do med klumper. Gikk og la meg, så var d samme runden igjen. I løpet av dette hadde jeg også kraftigere smerter i magen. Så stoppet det opp. Ikke mer blod i bindet, men får blod på papiret når jeg har vært på do. Milde menssmerter. Det burde vel komme ut mer? Kjenner jo at jeg er så "tung" i magen. Skal på ultralyd i morgen for å se om jeg må ha utskrapning. Jeg har prøvd å lese andre innlegg her om dette, men tror hjernen min har kollapset helt. Er det vanlig å måtte ha utskrapning ved SA? Jeg var 9+3.

Fortsetter under...

Så trist, håper at du snart blir gravid igjen,

Ikke sikkert at du må ha utskrapning etter SA, da pleier det å komme ut av seg selv. Lykke til i morgen du slipper sikkert utskrapning!

Ved MA og Bo er det større sjanse for at man må ha utskrapning(da kroppen kan tro at alt er i orden selv om embryoet er gått til grunne eller at det ikke er noe fosteranlegg i fostersekken, kroppen produsrer fortsatt noe hcg og det kan ta laaang tid før det resulterer i en SA), selv om dette også kommer ut av seg selv mest sannsynlig, det kan bare ta veldig lang tid....

Tusen takk for svar :o)

Ble skikkelig dårlig igår. Ble liggende på badegolvet i mange timer, uten noen mulighet til å komme meg verken på do eller til sengs. Blødde hele tiden, og hadde rier uten pauser. Begynte til slutt å kaste opp, og ble ganske så borte. Så da ble det ambulanse. Huff... trodde virkelig ikke en sa kunne være så ille. Hadde veldig lavt blodtrykk, men det ble bedre igjen idag. Jeg har fortsatt ikke fått ut alt, så skal få satt det igang i morgen. Mener ikke å skremme noen med dette, så beklager om jeg gjør det.

Kjenner jeg begynner å få smerter igjen nå, så da blir det nok en runde til. Syns dette er skremmende jeg.

Takk for trøst og støtte :) samboeren min har heldigvis vært med meg hele tiden nå. Godt at han har en forståelsesfull arbeidgiver. Når jeg kom på sykehuset idag, satte "riene" igang igjen, før de rakk å gjøre noe som helst. Så de valgte å gi meg smertestillende, og la naturen gå sin gang. Kom mye ut da også, men virker som mengden begynner å avta. Så da har jeg fått med meg smertestillende hjem i tilfelle det kommer noen flere runder, men jeg tror virkelig at det verste er over nå :)

Virker sikkert teit at jeg skriver alt dette her, men det er så godt å få bearbeidet det litt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...