Gå til innhold

Er jeg i fødsel tror dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en tidlig fase selvsagt...

På søn kveld gikk deler av slimproppen (den var lysebrun og ganske stor, ikke blodtilblandet) + perioder med milde menssmerter

I går kveld begynte det å komme blodtilblandet utflod. Har kommet i flere omganger, og jeg vil karakterisere det som ganske mye + at jeg har hatt sterke menssmerter og lange perioder med noe jeg regner med er uregelmessige rier (de er ikke så veldig, veldig vonde, varer kanskje 10-15 sek, likner på sterke menssmerter, men kommer i tak.

I natt var disse riene ganske sterke, og kom med jevne mellomrom (mellom 5-10 minutter) Nå har de omtrent dabbet helt av...

Jeg er annengangs og trodde fødselen bare ville bygge seg oppover, så sitter her og er ganske forundret. Har akkurat 1 uke til termin.

Noen som kan komme med noen kloke ord til meg?? Erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:) Først av alt så ble jeg skikkelig missunnelig!! hehe Har 9 dager igjen og vil gjerne komme i fødsel.

Kan jo høres ut som at det er noe på gang da, siden du har blodblandet utflod og at du har hatt rier. Kan jo selvfølgelig være modning også, men tviler på at det er lenge igjen til fødsel for din del,regner med at snart så har du babyen din i armene:) Hold oss oppdatert om hvordan det utarter seg da:) Og masse lykke til:)

Skrevet

For meg høres det ut som du er i Fødsel snart:=)))) Du er i mål snart nå. Spennende. Ja du må holde oss oppdatert Cat, mini og mikro.

Snart har du gullet i armene dine:))))

Skrevet

Høres ut som du har startet fødselen. En venninne av meg hadde det helt likt, hun hadde sterke rier ned til hver femte min på natten for så at det dabbet av. Hun hadde det slik to netter før hun fødte.

Lykke til!

Skrevet

Høres akkurat ut som meg :) jeg har hatt det slik siden torsdag. Skikkelige tak som har kommet regelmessig i en til to timer for så å dabbe av og forsvinne helt. Blir litt frustrert egentlig. Er 37+1 i dag og både lege og jordmor sier at lillegutt kommer nok litt før terminen, så jeg håper på det :)

Hvordan fikk du til å skrive fødeklar på nicket ditt?

Skrevet

Takk for svar alle sammen ;-)

Ingen forandring ennå dessverre. Har forholdsvis sterke mensmurringer, men takene (riene?) har omtrent ikke kommet siden sist jeg skrev her. Kanskje 3-4 stk bare...

Skal holde dere oppdatert. Nå skal jeg prøve å hvile meg litt, og hvis det ikke skjer noe skal jeg og mannen gå en liten tur etterpå...

Du må gå inn på Din Side og deretter på Brukerinformasjon, sognejente72. der kan du endre nicket ditt, og skrive på fødeklar ;-)

Skrevet

og borte blei "a...?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...