Gå til innhold

Ang sykemld...

Anbefalte innlegg

Var hos legen i går, jeg har skikkelig vondt i skuldrene (har en jobb der jeg bruker armene hele tiden) dette resulterer i hodepine og svimmelhet. Ivertfall blir svimmelheten verre av dette selv om jeg har hatt tendenser til det før. Sover dårlig om natten pga dette og det gjør ikke situasjonen noe bedre. Legen mente jeg var litt stiv så jeg kunne gå på treningsenter å få lagt opp litt trening.

Ja dette er greit, MEN med full jobb, en liten en på 2 år. dårlig nattesøvn, svimmlebyer ,hodepine osv så er ikke det det første som faller meg inn dessverre. Bygge muskler er ikke gjor på noen dager heller og nå er jeg så sliten at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Urinprøven min viste mye blod i også så mulig jeg har en urinveisinfeksjon også som gjør men enda mer sliten??

Legen skal ringe opp igjen i dag pga urinprøven og resultatet, kan jeg vere så frekk og spør om en liten sykemld.. Jeg trenger det. Om ikke så bare 25 % så jeg får hentet meg litt innigjen..

Fungerer verken her eller der og føler eg helt elendig!!

Det verste jeg vet er å be om dette for jeg føler ja at det ikke er en sykdom å vere gravid, men jeg er helt kaputt. feriedagene jeg tok men hjalp meg ikke! :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142373794-ang-sykemld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...Legen har ikke gitt deg en henvisning til fysioterapaut da?

Jeg synes du kan be om en deltids sykemelding. Grunnen til det er at hvis du fortsetter å gå med en vond arm og ikke får gjort noe med det, så ender det med å bli verre. Da kan det jo ende i at du blir helt borte fra jobb. Så bedre at du er litt føre var og tar kroppen din på alvor. Kanskje 60 prosent jobbing en liten periode:-)

Bruk da de dagene du ikke jobber til behandling og ikke minst hviling av skulderen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142373794-ang-sykemld/#findComment-142374647
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...