Gjest Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Har hatt ganske mye kynnere de siste dagene, de er veldig sterke av seg (ikke vonde) og jeg kjenner at hele magen og underlivet og hele pakka strammer seg skikkelig. Det flaue ved dette er: Da det strammer seg skikkelig nedentil så begynner jeg automatisk å sammenligne det med følelsen man får etter orgasme og blir dermed tent!!!! :S Kan vel UMULIG være normalt å bli kåt av kynnere *klø seg i hue* Flere som har vært borti lignende?
2 boys & now pink Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Hehe, høres jo fantastisk ut!!!! Hehe... Jeg og fikk plutselig lyst på kynnere... det er noe jeg har sluppet unna med alle ungene... ( 3 er her snart håper jeg!)
cadence Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Oisann, det er ihvertfall noen som har beholdt seksualdriften, ARTIG:) Har mye kynnere selv, men aldri tenkt at tenning kunne bli en bieffekt. Hvorfor planter du slike ideer i hodet på allerede lettpåvirkelige sjeler?*ler* Kommer garantert til å kjenne etter noe mer når kynnerene tar heftig tak:S
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Ikke vær flau da Og det er sikkert normalt! Kanskje ikke direkte vanlig men hihi...har aldri hørt om det. Her strammer kun magen seg når jeg har kynnere. Kjedelig nok
Nat27 Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 hihi ) Jeg hadde bare holdt på den tanken/ følelsen så lenge som overhodet mulig, uansett om det er normalt eller ikke!! Kan være lenge til neste gang ) Og du, som Hestestudina sier; ikke vær flau! Kroppen vår funker på de utroligste måter, og veldig ofte kan man ikke styre det! Jeg hadde hvertfall bare nytt det hele om jeg var deg ))
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Jeg har ikke selv vært gravid enda (er prøver), men jeg har lest at dette er veldig normalt, men at mange syns det er så flaut at de ikke sier noe om det. Har lest (husker ikke hvor) at dette faktisk (!) kan skje under selve fødselen også, det kommer av at blodet strømmer til der nedentil, en egentlig veldig logisk forklaring Så ikke føl deg noe annerledes, de fleste vil vel heller misunne deg litt Hihi. Lykke til med fødselen!
Old Mama Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 He he, så kult da!!! kanskje fødselen ikke blir så ille allikevel da... hehe bare en tanke...
Nybabyimars12 Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/fodselen/article450557.ece
*Nøtta* Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Det er nok ikke alle forunt å oppleve det du gjør,men helt uvanlig er det ikke. Noen kvinner får tilogmed orgasme under selve fødselen..drømmefødsel!
eliona Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 hehe, synes ikke du skal være flau jeg, se på det som en gavepakke som følger med:) Jeg har hatt kynnere fra ca uke 16, og i begynnelsen kunne jeg våkne på natta og hadde skikkelig orgasme følelse, skjønte ikke noe av dette, hadde jo ikke drømt noe en gang. Også var jo magen helt hard. Jeg hadde ikke kynnere i siste svangerskap (kjente de i hvert fall ikke), så det tok litt tid før jeg skjønte hva det var. Disse "orgasmene" hadde jeg i mange uker. Men nå er kynnere dessverre bare plagsome og vonde for min del:( Hadde ikke vært dumt om det fortsatt var "orgasme", det har vært litt lite av det her i gården i de siste par ukene:) Er 40+1 i dag.
Noe vakkert i vente:) Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Hahaha, det var underholdende innlegg. Her oppleves kynnere på en helt annen måte. Tror du faller inn under kategori heldig kynne bivirkninger
Baby Bliss Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Jeg har ikke hatt kynnere enda, men blir de slik som dine ønsker jeg dem hjertelig velkommen!
Gjest Skrevet 28. september 2010 #13 Skrevet 28. september 2010 hehe godt at ingen syntes jeg er totalt feilmontert i hue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå