Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Okej, så var det den berømte slimproppen da... Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om den kan komme i deler? Altså litt og litt? To av gangene jeg har vært på toalettet i dag har det kommet misfarget slim(sorry for detaljer), men det har liksom vært så lite.. Lurte på om det kanskje kunne være slimproppen som kom litt og litt siden det kom så lite og flere ganger...Er forresten 36+1
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hikst, ikke siiii sånt a... Jeg er 36+0 i dag - iiik... :S Hehe! Kan høres ut som det er deler av den berømte proppen ja... For såvidt jeg vet så kommer den ofte i deler. Hehe, høres ut som det er snakk om Ikeamøbler her Hold oss oppdatert a - ang hvor lang tid det tar før propp-delene er ute og hvor lang tid det tar før fødselen starter! (det kan vel ta sin tid da men) For det vil gjerne jeg vite isåfall. Ikke helt klar ennå nemlig hehe.
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 Hehe, ikeamøbler Er ikke klar for fødsel enda, men skulle det skje noe er hun hjertelig velkommen. Syntes bare hun kan vente hvertfall en uke til. Da lillesøsteren min var gravid gikk slimproppen to uker før hun ble satt i gang så jeg stresser ikke. Men det er jo allikevel spennende og se hva som skjer for alle er jo forskjellige. Syntes det liksom er så mye rart som skal ut før babyen kommer... Hehe! Skal si ifra hvis det skjer noe... eller NÅR det skjer noe for hun skal jo ut en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå