Gjest Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 kanskje fortelle ligg om hvordan dere gjør det,hvor lenge dere har holdt på osv. jeg kan begynne jeg er klarsynt medium..er medfødte evner og har derfor laaaang erfaring. bruker ingen form for hjelpemidler. i tilleg til å rense hus,kommunisere med åndeverden og hjelpere,kanaliserer så kan jeg heale/fjernheale og kommunisere med dyr. jeg foretrekker å holde på over mail da det ikke blir så blandet med energier fra andre.og er der de fleste når meg.
nissi32 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hei jeg føler å får bilder opp er kjempespennende men nå i senere tid har det vert rolig kanskje på grunn av svangerskapet. å så får jeg sjeldn opp noe som ikke er "viktig" som spørsmål om hvor er nøklene mine osv. kan du se noe om kjønn hvordan fødsel blir på meg da eller noe annet viktig?? synes dette er gøy jeg men veldig slitsomt når alle forventer at du skal se hele tiden på fohånd takk:) Har forestn hatt dette siden jeg var lita jente å det ligger i familien
3 gutter og venter prinsesse Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Hei kimby. Vil gjerne bli spådd av deg. Betaler selfølgelig.... Hvordan virker healing? Har noen plager jeg gjerne ville ha bort. Har du en Mail adresse så kan jeg sende deg en Mail. Hilsen meg
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 hei.Jeg får opp en del bilder,sann drømmer,(noe som er svært posetivt og negativt) Bruker tarotkort og pendeler.
Gjest Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 så artig å lese da:) meduca..du kan mail meg på [email protected]
rosene Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Heia Laila heter jeg,er 30 år.Har drevet med tarot i mange mange år.Jeg legger tarot kort,englekort osv.Jeg får opp farge,navn,bilder osv.Har vel holdt på ca 14-15 år.Kjempe moro,blir aldri utlært.Laga meg spåkafee ,hvor jeg har flere fornøyde kunder. (Kom gjerne innom for en prat Det gjør at man vil holde på mer,takk til alle som har troa på meg.Har de siste 4 mnd spådd dyr,hvordan dyra har det osv,om det er noe som plager dem osv..Har fått veldig gode tilbake mld på det.Jeg har også hjulpet dyr med å komme hjem igjen.Kjempe moro..Det med dyr gjør jeg gratis,da jeg vil videre utvikle meg.Hvis du vil at ditt dyr ska bli sett på.kan du sende meg et bilde av dyret,og fødselsdaton. Trenger dere veileding,eller meditering??Jeg stiller gjerne opp... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå