gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 den her gangen hadde jeg bestemt meg for å holde meg under 13 kg opp,mn i dag passerte di meg.er 32+4 i dag.har vært veldi slapp og sliten di siste mnd,så aktivitetn har vært minimal,og dette synes på kroppen vældi.føler meg ikke vakker og sunn gravid,og trives ikke med meg selv og kroppen min.blir litt trist og vil ikke at vekten ska bli noe jeg bekymrer meg for nå,vet jo at kg går bort,mn føler meg lite atraktiv,og liker ikke bilde av meg selv.elsker magen min og at dn vokser,mn sku ønske d va bare dn,og ikke rompa,lårene og dobbel haka også :/ litt syt på kvelden ....
nurknr3<3 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 heia.Jeg vet akkurat hvordan du føler deg! Før første svangerskapet mitt var jeg superslank, helt naturlig slank og spratt inn i 36-38! Men det varte ikke lenge... Jeg gikk opp totalt 19 kg!, enda jeg prøvde å spise sunt og være normalt aktiv, noe som begrenset seg en god del pga bekkenløsning. Kroppen forandret seg også veldig. fra og være smal og slank fikk jeg plutselig hofter og kvinnelige former rett og slett! men også som du sier "dobbelthaka". jeg følte meg helt forferdelig, usexy, og hadde komplekser så det holdt! hatet at andre kom borti meg, tok på magen min ol... Denne gangen har jeg vært sta på at jeg nekter å veie meg! jeg har ikke vært aktiv i det hele tatt siden påske pga bekkenløsning. føler at jeg bare har ligget på soffaen og ruget!. dobbelthaka er tilbake! og jeg orker bare ikke vite hvor mye jeg eser ut! vil bare fortrenge det! Denne gangen koser jeg meg mye mer med magen enn forrige gang! kjenner at jeg suger til meg alt som skjer inni der! blir grådig etter mer, og kjenner meg heldig som får oppleve å gå gravid. Jeg gikk ikke ned alle 19 kg etter sv skapet, jeg hadde nok en 7-8 kg igjen da jeg ble gravid denne gangen. men jeg har heller ikke hatt som mål å få tilbake "18åringkroppen"! kroppen endrer seg når man får barn, sånn er det bare!!!! Det var kanskje ikke så mye trøst i innlegget ditt, men bare vit at det er flere som føler seg æsj! rett og slett ÆSJ! Et av mine "knep" de dagene jeg føler meg værst er å ta en lang dusj, hårkur, barbere leggene så godt det lar seg gjøre... ta på meg en fin tunika og sminke meg litt ekstra. da føler jeg meg faktisk litt freshere! Håper du klarer å kose deg resten av svangerskapet ditt. klem.!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 føler med deg. å få høre hvor vakker du er, og at du gløder, magen er så fin, hjelper liksom ikke, når jeg ikkje føler meg fjong. men som "snart 2 bebiser" sier, så hjelper det litt å få stelle litt med seg selv, kose seg jeg gikk ned mer enn jeg gikk opp etter sist sv.skap. og før jeg ble gravid denne gangen var det første gang eg faktisk har vært lykkelig i min egen kropp, og har som mål å gå ned alt igjen. er i uke 35 og har gått opp 22 kilo. så veier det samme nå som ved termin på min datter. å det er trist å se, men trøste oss med at det forsvinner igjen og vi blir vakre
Siljevanilje:) Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Jeg skulle heller ikke legge på meg så mye denne gangen. Er 28 uker og har lagt på meg 22 kilo allerede. Etter forrige svangerskap å dømme er det nå det virkelig begynner å balle på seg med ekstravekt.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Så godt å høre at vi er fler her. Som regel i slike vektinlegg pleier de som bare har gått opp noen få kg å skrive inn. Jeg er nå 34+0 og har gått opp 22 kg. Kan rett og slett ikke noe for det. Har ganske kraftig bekkenløsning, så all form for trening er utelukket. Pluss at jeg prøvde meg på en rolig gåtur her en dag, men det resulterte i kraftige og hyppige kynnere, pluss at det kom ut en liten slimklump. Så det var siste gåturen min. Fikk beskjed av jordmor om å holde meg rolig. Så det å kontrollere vekten er håpløst.. Og jeg føler meg grusom. Føler meg enorm og ubekvem i denne enorme kroppen. Og tanken på at det er 6 uker igjen til termin, gjør meg litt smånervøs. Hvor skal det ende? Har mest lyst til å holde meg inne og bli her inne til jeg har født og gått ned alle kg igjen. Hehehe...
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 28. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2010 takk for svarså utruli godt å lese at man ikke e aleina d føles litt bedre da !! så nu har jeg bestemt meg for at i kveld ska jeg ta ansiktmaske,hårkur og kle på meg dn nyvaska pysjen,ha beina høyt og se tv og kose meg.så ska jeg PRØVE å la være å bekymre meg så mye,og ta d etter snuppa er født. takk igjen fantastiske damer for alle innlegg,dette hjalp på humøret mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå