Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Min siste dag i 2.trimester idag, så legger inn ett innlegg på både 2.og 3. trimester Tidligere i dag la jeg meg for å sove litt, plutselig våknet jeg av at det var klissvåt under det ene bryste (lå på siden), det må jo ha vært morsmelk som har lukket ut ?!? Er 27+6 idag, og dette er mitt andre barn. Jeg får to tette, 13 mnd mellomrom, men jeg sluttet å amme ganske tidlig med nr 1. Ca 4 mnd ammet jeg. Er dette normatl? Jeg har vært med på at det lekker en liten dråpe av og til, men dette var ganske mye. I tillegg føler jeg at brystene er blitt mye hardere, og følelsen av brystspreng trenger mer og mer på. Det er jo enda 3 mnd til termin... :s Noen som kjenner til dette? Beklager at det ble så langt
2 boys & now pink Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Har lekt melk fra uke 18 med alle tre ungene mine. Med nr 1 var det så mye jeg måtte sove med bh med bind i fordi ammeinnleggene måtte byttes to til tre ganger løpet av natten... Det er helt normalt...
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 Ååå tusen takk!! Ble nesten nervøs for at vi skulle få en premature her.. (Ikke lite hormonell for tiden.. ) Plagsomt hvis det blir mye lekasjer, men mer plagsomt er det med brystspreng følelsen.. :s Meen men Takk for svar
Gjest Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Åh, hadde jeg hatt nummer på hvor mange liter det har kommet ut av puppene mine etter jeg ble gravid hadde det nok blitt tosiffret Har lekki fra uke 18 ca, men mengdene tok seg kraftig opp rundt uke 25, og da spesielt om nettene Tenkte faktisk på dette ista, jeg er MØKK LEI å lekke morsmelk/råmelk, og babyen er enda ikke født hehehe usj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå