nicki82 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Var nettopp innom legevakten og legen viste ikke hva det kunne være. Noen som har opplevd lignende?? Jeg har en baby på 2 og 1/2 måned. Har gått med han i bæresjal (3. gangen ) idag. Utendørs. Når jeg kom hjem så jeg at han var dekt med røde prikker av forskjellige størrelse over magepartiet og på halve hodet. Prikkene var også gått over underlivet og litt på lårene. Varmeutslett var det vist ikke siden ryggen er nesten fri for prikkene. Røde hunder er han for liten til å ha. Legen sa at det lignet medisinsk utslett...men verken jeg eller han går på medisin. Jeg fullammer. Atopisk eksem kan det heller ikke være, siden prikkene dukket plutselig opp. Legen trodde at det kan være et virus som vil vare i et par dager. hva kan det være??
<3Minesmå<3 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Min reagerte på samme måte når jeg vaska han med våtservietter.. kan det være det han reagerer på?
nicki82 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 men kan han plutselig reagere på det?? Vi har brukt våtservietter på han siden han var født
Tantrum Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 En reaksjon kan komme plutselig pga at systemet bare "får nok". Du bør ikke bruke våtservietter til daglig stell av et lite barn, nettopp fordi de inneholder så mye rart. Bruk det når dere er på tur og det er krise, bruk myke kluter og varmt vann ellers. Selv neutral sine våtservietter er for sterke for enkelte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå