Smurfelykke Skrevet 27. september 2010 #1 Del Skrevet 27. september 2010 Hei! Ca. midt på dagen idag begynte jeg å få skikkelig verk i hoftene. Jeg har en jobb hvor det kan blimye gulvtråkking men sitter oxo en del. Merket det best da jeg stod oppreist. Det ljog til i hofta og i hoftekammen og videre bak i ryggen. Kjennes som rumpemusklene har fått en skikkelig gjennomgang, hehe. Ettehvert ble det slitsomt å gå og når jeg satte meg ned, begynte "lille sprett" å sparke meg hardt ned mot urinblæra.... Ikke særlig hyggelig, selv om jeg synes det er veldig koselig å kjenne liv. Bare helst et annet sted i magen! Ho holder det gående fortsatt og jeg har prøvd å dytte litt på henne for at ho skal legge seg annerledes, men det går ikke... Noen som har noen gode tips til hva en kan gjøre? Og er det bekkenløsningen som har begynt hos meg nå? Er 21 uker på vei idag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142372817-vilter-krabat-i-magen-og-vondt-i-hoftene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå