Gå til innhold

Hvor ofte spiser deres barn på ca. tre mndr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jenta mi spiser så lite. Slik har det f.eks. vært med amming i dag:

- 8

- 11.30

- 15

- 18

- 20

Så spiser hun 1-2 ganger i løpet av natten. Hun fullammes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ser det selv nedskrevet her, ser jeg jo at hun gjerne ikke spiser så lite som jeg føler hun gjør :-p

Skrevet

Hehe, ser også at innlegget mitt ble postet to ganger selv om jeg prøvde å stoppe det ;-) Skreiv feil i det første innlegget, der skreiv jeg at jeg synes hun spiser så mye, men det synes jeg altså ikke ;-)

Skrevet

Min spiser ikke så ofte lenger. Bekymrer meg for om han får i seg nok mat. Men han våkner fremdeles hver 2.-3. time om natten så han får vel i seg da :P

Gjest Aprilbaby <3
Skrevet

Jenta mi er 5,5 mnd nå og hun fullammes. Gir hu hver 2 time. Det har hu alltid fått også. Fra 3 mnd fikk hu mat 2 ganger pr natt. Nå sover hu hele natta, en gang i mellom mat 1 gang om natta.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Hehe.. Vi mødre bekymrer oss stadig! Jenta di spiser nok helt normalt! :-)

Jeg fullammer og gutten min spiser hver 2. - 3. time på dagtid og nå er det vel ca hver 3. time om natten. Han har en lang soveøkt om kvelden og da spiser han ikke fra 19.00 - 23.00, men han spiser selvsagt hyppigere etter at jeg har lagt meg... :-(

Skrevet

Min gutt på 3 mnd spiser ca 6 ganger i døgnet. Ca 8-11-15-18-19.30 og en gang om natta (av og til to). Tror ikke det er lite. Når er vi nede i 4 måltider?

Skrevet

Jeg ha en gutt på 2.5 mnd, å han spiser heller ikke så ofte.

ca 07:30, 12:00, 16:30 og 20:30. I tilleg så bruker han å få litt når han legger seg i 22 tiden. Han sover natten gjennom så vi har egentlig bare 4 måltider da, pluss litt kos på sengekanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...