Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag 25 september kl 13.37 fikk vi en nydelig liten prinsesse.

Hun fikk det kjempe travelt.

Vi ankom føden halv 8 om morgenen med rier. Hadde 2 cm åpning. Fikk klyster da. Ble sjekket av jm igjen kl halv 11. Hadde 4 cm.

Ble sjekket igjen rundt kl 13, siden jeg spurte om når jeg fikk lov å sitte meg i badekaret, som jeg var tenkt å føde i. Da hadde jeg 5 cm. Jm gikk for å hente noen papirer, og skulle tappe i karet til meg når hun kom tilbake. Jeg prøvde prekestolen for å få tyngdekraftens hjelp under riene=P og gikk på do en tur, da det kom en kraftig rie som presset voldsomt på blæren. Mens jeg satt på do, så hørte jeg noe som sprakk, og fostervannet kom så og si med en sprut =P Hehe.

Deretter kom pressriene fort, mens jeg satt på toalettet! Skrek på min kjære at han måtte ringe på noen, og da kom det fort en jordmor som skjønte at, her gikk det fort. Hun holdt meg nedentil så jeg skulle klare å gå og legge meg i sengen, for hun var virkelig på vei ut.

Kom meg i sengen, fikk puter fort i ryggen, og 3-4 pressrier senere fikk jeg verdens nydeligste på brystet. Da var kl. 13.37.

Jm sydde 3 små pyntesting for overfladiske rifter.

Jeg hadde altså INGEN form for noe smertestillende under hele fødselen. Syntes det var en fin opplevelse, selv om det gikk veldig fort.

Vi koser oss med jenta vår <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, gratulerer så mye med noe som må betegnes som drømmefødsel:)

Kos dere så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsessa :) :) :)

Bestiller herved en fødsel som din :)

Nyt barseltiden!!!

Skrevet

Gratulerer masse med prinsessen, det gikk kjapt!

Kos dere masse hjemme og nyt tiden!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa di:=) Kos deg masse.

Skrevet

Gratulerer:-)...og slik fødsel vil jeg også ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...