Gå til innhold

Blodprøve veeldig svakt positiv rugedag 10...!

Anbefalte innlegg

Må tilbake og ta ny blodprøve onsdag... Rugedag 10 er jo veldig tidlig å teste, pleier alltid å ta blodprøve dag 14. Vet ikke hvorfor legen ba meg teste tidligere denne gangen (fryseforsøk), noen med liknende erfaring?

Uansett er jeg lykkelig, for dette er mitt 6.forsøk og første gang det kanskje er noe på gang :-)

Fortsetter under...

Jeg ble så overrasket over at svaret ikke var negativt at jeg fikk ikke summet meg til å spørre... Så det eneste jeg vet er at resultatet var veldig svakt positivt, og nå må jeg vente 2 dager til.

Men uansett hva resultatet blir på onsdag er dette noe positivt, for det betyr jo at jeg også kan bli gravid. Har iallefall aldri vært så gravid som akkurat nå :-)

Hei Mona Lisa, vet ikke om du husker meg, men vi har hatt et eller to forsøk noenlunde samtidig. Så kjekt at det kanskje går veien denne gangen, utrolig spennende da.

Du må holde oss oppdatert, krysser fingrene for fin hcg stigning på onsdagen!!!

Hei fjoggy og kjærevene :-) Hyggelig å se noen "gamle venner" her, selvom jeg synes vi alle har vært her inne altfor lenge nå!

Utrolig hvor sakte tiden går når man venter på noe, lurer på om jeg skal ta en test hjemme i morgen tidlig eller om det bare kommer til å gjøre meg enda mer usikker. Kanskje like greit å vente...

Så forresten spørsmålet ditt ang når du kan prøve igjen fjoggy. Jeg har satt inn fryse-egg rett etter negativt forsøk flere ganger, uten å vente en syklus. I følge legen min er det ingen grunn til å vente, så lenge man er mentalt klar. Før sommeren hadde jeg 3 forsøk på 3 mnd, og var ganske langt nede da alle var negative. Så jeg bestemte meg for å ta en lang pause før jeg nå bruker opp siste rest fra fryseren, og det var utrolig godt for kropp og sjel. Samtidig vil jeg nok starte opp igjen med nytt forsøk så snart som mulig dersom det ikke går denne gangen... er ikke så lett dette her. På en måte deilig med pause, samtidig som det eneste jeg vil er å bli gravid så fort som mulig. Ja sånn har vel alle vi prøverørsdamene det.

Takk for hyggelige ord iallefall, jeg skal oppdatere i morgen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...