Gå til innhold

Hvordan ble pengeforbruket ditt etter du fikk barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan du opplever ditt pengeforbruk etter du gikk ut i permisjon med baby?

Jeg er selv måteholden, men ser for meg at det blir mer turer i byen med vogn og åpne butikker som vil stimulere forbruket.

Jeg tenker på forbruk, som : bla cafe, internettshopping, shopping i matbutikker, reiser (små turer til familie, venner) ja og annet som ikke er de faste utgiftene man hadde før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen meninger på denne?

Skrevet

Ingen av de postene økte whatsoever sist jeg ble mamma. Og tviler sterkt på at det gjør det denne gangen. Er nok veldig stabil av meg når det kommer til slikt:) Men litt mer barneklær blir det jo:)

Skrevet

Jeg er nok av dem som kommer til å øke pengeforbruket endel ja..

snakker av erfaring!

Sist periode jeg gikk hjemme ble det automatisk mer cafebesøk, småturer i butikker, gode lunsjer med venninner ( riktignok hjemme hos hverandre - men maten må jo handles for det om), osv..

Tenkte å prøve å begrense det litt denne gangen, men merker jo allerede nå som jeg er sykemeldt og hjemme på dagtid at en liten shoppingtur til senteret som ligger 5 min unna gjør sitt med lommeboken...

Skrevet

Forbruket mitt gikk ned! Hadde en gutt som ikke sov særlig mye på dagtid. Og dra med han inn i en butikk i våken tilstand var ren pain! Og hvis han sov så nærmet jeg meg ikke noen butikker, cafer eller liknende, for da våknet han garantert.

Så handlet i grunnen bare mat jeg. Ting til meg selv ble bare handlet når jeg hadde babyfri, og det var jo ikke lange stunder av gangen, for når sambo hadde fri, så hadde jeg mere lyst til at vi skulle være sammen enn å shoppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...