Gå til innhold

Tør ikke å teste;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet! Her sitter jeg, IKM idag eller imorgen...men er livredd for å teste. Det er 6 mnd siden jeg sluttet på pillen, men det er først denne perioden at vi har gått inn for det. Jeg prøver å spille "cool". Sier til samboer at "skjer det så skjer det", later som om jeg nesten ikke tenker på det. Men det er alt jeg tenker på!! Har så lyst at den testen skal være positiv. Har hatt to merkelige uker etter el. Litt stikksmerter, et par frysetokter og så er jeg blitt uvanlig tett i nesen (det er jeg aldri). Men jeg er så gal at det kan vær at jeg innbiller meg alt;) Er det noen andre som skal teste snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er ikke alene..Hadde IKM i går eller i dag..Ingen TR enda, å har supervonde pupper, kjenner de hele tia nå. Sånn var de ikke sist gang før mensen.Har jo et lite håp da.... Testa negativ på fredag, å er dritredd for at den skal være negativ hvis jeg tester i dag igjen...

Får se om jeg klarer å vente til i mårra tidlig iallefall..

Veldig spennende er det uansett:-)

Lykke til:-)

Skrevet

ha ha, jeg er så gal! Nå sprang jeg plutselig på do og testet med skikkelig utvannet urin..Den var negativ. Ble først veldig lei meg. Har lest bruksanvisningen tusen ganger nå og trøster meg med at urinen nesten var vannfarget. Når jeg studerer testen nå, føler jeg kanskje at jeg ser en "strek" Den er så svak og ikke eksisterende at jeg kun ser den noen ganger når jeg holder testen på en viss måte. Jeg er glad ingen ser meg nå! Jeg er jo helt sprø her jeg sitter. Men jeg har så lyst til at den skal være positiv:(

Skrevet

Lykke til med testingen din babyface78! Jeg har en til liggende, men nå skal jeg vente...kanskje TR kommer nå som jeg har fått en negativ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...