Gå til innhold

jeg fant jeg fant: hjertelyden med angelsound!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis :)

Så koselig. er det ikke en herlig lyd, og følelse?

Fant selv hjertelyden med babywaycher idag, å jeg er bare 8 fullgåtte uker idag. :)

Nå har jeg bare lyst til å sjekke og høre etter hele tiden:)

Masse lykke til i tiden fremover:)

Jeg er bare 8+5 uker i dag. Har kjøpt angelsound, men har ikke prøvd den enda. Står på pakka at det er fra uke 12 man kan høre hjertelyden med den.

Var det vanskelig å finne lyden?

Det er fantastisk!!!

Litt tid brukte jeg på å finne den første gang, og av og til enda...viktig (for meg jaffal) å ligge helt flatt, bruke mye bodylotion og bruke små rolige bevegelser nede over skambeinet. Finner den stort sett litt til venstre rett over skambeinet :)

det var litt vanskelig, prøvde en liten stund. Men som Elias&Emma`sMams♥ er i uke 11♥ sier så brukte jeg også mye olje og med rolige stille bevegelser over skambeinet. Først hørte jeg min egen puls, så plutselig kom en litt høyere raskere puls, nyydelig! Mannen min fikk også høre og vi felte noen tårer sammen:)

Annonse

Tusen takk:)

Og jeg fant den igjen idag:) Huff føler at jeg plager den lille med å finne hjertelyden, men nå skal jeg ikke sjekke på i vært fall en uke :)

Bekymringene gikk definitivt over da jeg hørte hjertelyden i går da vi fikk angelsound :) Anbefales for de som har lett for å bekymre seg uten grunn!!

Spennende ;)

Selv har jeg babywatcher - men ser ikke til at jeg får det til å fungere. Er bare 9+0 i dag og får inn hjertelyden bare noen få sekunder, kanskje bare 3-4 sekunder, før den blir borte igjen, så må jeg søke lenge og så plutselig kommer det opp alt mellom 134-140-150-160 bare noen sekunder igjen og så blir det borte igjen og jeg får inn min egen puls tydeligvis...

Skjønner ingenting jeg, skal ikke hjertelyden være konstant da? At jeg skal kunne høre den i flere enn 3-4 sekunder av gangen?! Det kan vel ikke være min egen puls som blir så høy?!

Det er vel kanskje litt tidlig, og jeg som er veldig utolmodig, hehe...

Får vel bare prøve igjen om 1 ukes tid eller noe igjen :)

Klem fra

Det kan jo være du har en veldig livlig liten bebis inni magen, som turner rundt inni der. Å da fanges bare hejrtelyden opp i det han seiler forbi området der du holder babywatcheren ;)

Ikke vet jeg - men det er jo litt tidlig å, så bare fortsett å prøve - plutselig kommer den - veldig klart og tydelig og over en lengre periode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...