Gå til innhold

I love you x 3 i et refreng sunget av en mann, men sangen heter noe annet. Hvilken sang tenker jeg på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå i halvsøvne da den gikk på radioen. Husker ingenting annet enn at refrenget var: I love you, and i love you, i love you. Det var en mann som sang, og han går høyere i tone for hver gang han sier i love you. Veldig fin sang.

Hører det i hodet mitt men ikke så enkelt å forklare. noen som vet hvem som synger, og hva den heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innbiller meg at navnet på sangen begynner med i..... Er ikke sikker på dette...

Har prøvd å søkt på nett, men klarer ikke å finne den, og det irriterer meg grenseløst.

Skrevet

Har ikke A-ha en I love you sang?

Skrevet

Sangen heter ikke i love you, men har et annet navn.

Skrevet

Eneste sangen jeg kommer på er The Beatles- Michelle ,men skal vel godt gjøres at det er den :-)

Skrevet

det var mer en ballade om jeg ikke husker helt feil. Tror den er noen år gammel.

Skrevet

Michael Franti & Spearhead - Say Hey (I Love You)??

Skrevet

Det var ikke den heller. den er mye roligere. Klarer ikke finne den noe sted.

Skrevet

John Legend- I Love, You Love?

hehe.. ble nysgjerrig sjøl her

Skrevet

Var ikke den heller! Huff nei nå tror jeg at jeg gir opp snart. Irriterende at jeg ikke husker noe annet av teksten, og ikke artist heller. Det var todelt navn tror jeg, en gruppe. Men jeg tror den er ganske gammel. Kanskje 80 tallet (vill gjetning) Hørtes ut på radiomannen som annonserte den at dette var en kjent sang.

Skrevet

Nupe, ikke den heller desverre :(

Skrevet

Noen må finne ut av dette ellers får jeg ikke sove i natt,hehe :-)

Er du sikker på at den delen av teksten du skrev er rett? Eller er det bare "noe i den duren"? :-)

Og var det en sang du har hørt før,eller var det første gangen? Tenkte bare i forhold til om det er en sang som spilles på radioen av og til..

Og til slutt,hvilken radiokanal?

Sånne ting som dette irriterer meg ihel! :-)

Skrevet

hehehe.. Jeg er ganske sikker på at et var i love you 3 ganger etter hverandre ja. Jeg har kanskje hørt den før, for refrenget var ikke helt ukjent. Men jeg hører ikke så mye på radio da. var P1 og nattønsket, natt til i går den ble avspilt.

Ja jeg har seartchet å leita i hele dag, og begynner å bli liiiitt lei av å ikke finne den. Hvertfall når den regla går på repeat i hodet mitt.

Kan prøve å forklare en gang til hvordan det hørtes ut. I love you (i normalt leie) I love you (litt lysere) og I love you (lyst)

Han synger med lidenskap, som om han virkelig elsker den han synger til hehe...

Skrevet

Toto - Stop loving you stemmer jo litt med beskrivelsen med tanke på 80-tallet? :)

Skrevet

Neii, tipper det er The Moody Blues - Night in white satin?

Skrevet

JAAAAAAAAAA!!!! Der var den :) Takk for hjelpen alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...