Gå til innhold

UL idag

Sarah70-har 2 gull

Anbefalte innlegg

Er 6+5 og det vistes et bittelite bankende hjerte på skjermen! For et utrolig syn! Var engstelig for tvillinger etter den høye hcg-en (vel, ikke tvillinger i seg selv men har muskelknuter i livmorveggene og ville være redd for dårlig næringstilførsel) - men det var "bare" en! Så kan man altså ha veldig høy hcg tidlig med bare ett festet.Det ser ut til at vi blir mai-foreldre! Vi kan nesten ikke tro det!

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for hyggelige tilbakemelding, jenter! Ja, jeg gleder meg over hver kvalmebølge og puppespreng :-D Har mye sterkere symptomer denne gang enn i mitt første svangerskap, men sånn kan det vel være...Nå føler jeg meg fyllesyk og svingstang mesteparten av døgnet (med noen pauser), noen ganger verst om natta! Vi krysser av for hver dag som går og håper det beste, 6+6 idag!

Lykke til også til dere - gravide og snart-gravide!

Hei igjen!

Spennende det med HCG nivå, jeg så virkelig for meg at det skulle være to der inne med så høy HCG.

Men nå som du har fått fastslått at det er en, da har du kanskje hørt teorien om at jenter gir høyere HCG enn gutter??

He, he, aner ikke om det er fakta altså eller bare en myte. Spennende uansett, jeg er så glad for hver dag som går, og jeg nærmer meg 12 uker, føler tiden går sent. Er 8 uker akkurat i dag.

Har du barn fra før? Hadde dere ivf eller icsi?

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...