♥ Smurfen ♥ Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 =) Jeg har etter eggløsningskalkulatoren min frukbare periode nå fra 25-30 sept, og kan jo nesten ikke vente jo.. hehe flere som sliter med all denne ventingen her eller? Gruer meg til å sitte enda to nye uker før jeg kan teste igjen.. huff
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Jaaa. Verre den ventingen etter el syntes jeg.. Da er liksom alt gjort hehehe. Bare ventingen igjen liksom. Frem mot el har en jo prøvingen hehehe =)
♥ Smurfen ♥ Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 ja er det jeg merker nå hehe, har jo enda ett par dager igjen med prøving før ventingen igjen begynner.. Men på en annen side er jeg fornøyd med å ha fått mensen min igjen og kunne ha sånn litt kontroll da, den stakk av i noen mnd hehe
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Ja det er bedre den kommer enn at den forsvinner når det ikke er noen spire der. Da er det ihvertfall mulig å finne litt ut av ting =)) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå