Gjest Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har termin på torsdag, dvs om 3 dager Så bebissen kan igrunn kommer når som helst. Kommer jeg til å trenge vindtett dress til å ha på hjem fra sykehuset? Jeg har en dress som ikke er vindtett, fleece dress, duger den eller burde jeg ha noe varmere?
KmammaK Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Ville vel ikke tro du trenger det om babyen skal ligge i en vogn eller i bilsete? Du går vel kanskje ikke ute å bærer den i vinden i begynnelsen:) Jeg har ikke tenkt å ha dette til småen, og får midt på vinteren, de pakkes så godt inn med mye annet:)
Gjest Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Det blir å bære i bilsete fra sykehuset og inn i bilen, men ikke mer enn det... Sånn ellers har jeg kjøpt vognpose som skal brukes i vognen, så hun trenger ikke tykke klær på deg i den
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Trenger ikke vindtett dress sålenge du ikke har tenkt til å bære babyen mye ute i bæresele el lign., jeg har ihvertfall aldri brukt det til mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå