Gå til innhold

Kan ikke være annet enn babyens hjerteslag jeg fant idag?:)

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg forrige uke babywatcher.

Er 8 fullgåtte uker idag, starter i Uke 9 i morgen.

Å idag morges tenkte jeg bare prøve babywatcheren .. vet det er altfor tidlig, men hvorfor ikke.. når jeg vet at jeg antakelig ikke ville finne den så ville jeg jo ikke blitt bekymret heller.

Å jeg fant, ja faktsik :P

Sikkert mange som sier dette ikke stemmer, men ..

Helt nede v skambeinet, fant jeg opptil flere ganger hjerteslag som jeg hørte godt og tydelig, og som viste 135-140 slag på skjermen.

Hva annet kan det ha vært?

Jeg fant selvfølgelig slag på mellom 60 og 70 noen steder der nede og, men det er jo min egen puls.

Men jeg kan ikke ha en puls på opp mot 140?

Andre som, har erfaringer, eller tror de har funnet hjerteslag så tidlig, som viste seg å være noe annet?

Fortsetter under...

Heia :)

Vi har ikke så mye annet inni kroppen vår som kan gi deg en lyd med 140 slag i minuttet, så jeg vil tro at det er den lille s hjerteslag du har hørt. Jeg fant min bebis sin hjertelyd da jeg var 9+4...ville gjerne prøvd før også, men fkk ikke Angelsoundèn før da. Nå hører jeg den nydelige lyden hver dag ♥ og opp til flere ganger daglig :)

Kos deg :)

Ja, det var nok det:)

Har prøvd flere ganger idag nå, det er vel ikke skadelig.. ?

Men, jeg finner den bare i få sekunder.. så d kommer såvidt opp 130-140 slag på monitoren, å det banker litt før det blir borte igjen ..

Men det må vel være hjertelyden t babyen vil jeg tro ..

Er nede v skambeinet, eller bittelitt ovenfor.

Er jo veldig lite embryo enda, så kanskje ikke rart jeg ikke får det helt innn, og så beveger det seg vel ganske mye også ..

Får vel vente en uke eller noe før jeg prøver igjen, så kanskje jeg hører det over lengre tid :)

Hei Elias&Emma`sMams,

Har lagt merke til at du bruker Angelsound endel, og tenkte derfor jeg skulle legge ved en link til forumet "spør jordmødrene" her på barnimagen. De anbefaler at man bruker angelsounden med forsiktighet. Skriver ikke dette for å kritisere deg på noen måte, men ville bare tipse deg om det...

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142375899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...