lillespire08+10 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hei! Jeg lurer på når det er normalt å ta med barnet sitt på kino? Gutten vår er nå drøyt 2 år, og liker veldig godt å se film, så tror egentlig ikke det skal være noe problem å ta han med på kino. Men er det kanskje litt veeel tidlig? Hva syns dere, erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Gutten vår er 2,5 han da..Vi har ikke selv tatt han med på kino- men bhg var på bhgkino for ikke lenge sia- gikk kjempebra!!! Han fulgte med hele filmen, som varte i 40 min. Veksla litt mellom å sitte på egen stol, sitte i fanget til de voksne, gå fram til skjermen, osv.. Men ikke noe tull. Kan jo være greit å ikke velge en for lang film første gangen, og snakke om på forhånd hva som skal skje..Kanskje en liten leke kan være grei å ha med også..
Bubba75 Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Vi hadde med 2-åringen vår på kino i våres. Det var vel et par mnd før hun ble 2 år. Så Laban. Vi endte med at vi gikk en liten stund før det var slutt. Hun kan også se en hel film hjemme, men på kinoen var det mye annet som var spennende og. Klappseter f.eks... Hun hadde en bra opplevelse likevel, så vi angret ikke på at vi gikk. Snakket om det hver gang vi gikk forbi kinoen i flere uker etterpå, så det gjorde nok inntrykk. Hun får nok være med neste gang vi skal på kino med storesøster og tenker jeg, men passer på å ha med en ekstra voksen, slik at det går ann å gå.
lille sprelle Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Vi har ikke tatt vår med på kino, og det er rett og slett fordi lyden er altfor høy der. Jeg vil ikke at hun skal få hørselsskader. Jeg fatter egentlig ikke hvem lyden på kinoen er stilt inn for? Vi er tilsammen 4 generasjoner i vår familie (fra 2-70) og samtlige synes lyden er for høy! (selv tenåringene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå