Gå til innhold

vikitig samspill baby i mage og oss:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 37 og føler ikke att jeg har det samspillet med babyen i magen som alle andre har.

Hører att andre kan dra hendene over magen, og att da kommer det en fot eller en hand å følger din. (frem og tilbake)

Att de blir helt rolige når du stryker over dem og de styrer på.

Blir nesten redd for att h*n i magen(vet ikke kjønn) ikke er helt, ja hva skal jeg si. Att det blir noe medfødt galt som vi ikke vet om.

-Du blir jo redd når barnet ditt ikke gir reaksjon på det du gjør når alle andre babyer i magen gjør det!!

Men vet att h*n har det bra inni der da, sparker, hikker litt og beveger seg:)

Har alle like god kontakt med sitt barn i magen? Hva er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal ta dette helt med ro... Syns selv det er litt vel mye fokus om dagen på hvordan ting BØR være osv - ikke hør så mye på hva andre mener :)

Jeg har litt kontakt med baby i magen i dette svangerskapet. Tror jeg da. Jeg dytter litt på foten hans og han sparker tilbake osv. Men det KAN være tilfeldig.

Første svangerskap hadde jeg null kontakt med baby, prøvde ikke heller. Og han har blitt en sosial og oppegående førsteklassing, og har ikke noe medfødt galt hehe.

Alle andre babyer i magen gjør ikke dette! :)

Skrevet

jeg føler ingen samspill......jeg synes bebissen sparker og dulter meg rett som det er uten at jeg føler det er noe samspill... når jeg dytter på magen er det bare tilfeldig om jeg får "svar" eller ikke... og jeg finnes ikke bekymret heller....

Skrevet

Synes det høres veldig rart ut at "alle andre babyer" liksom svarer på sånne ting... er det vanlig at nyfødte følger og kopierer dine håndbevegelser, kanskje? I så fall har jeg misforstått...

Ikke bekymre deg!

Skrevet

Vi har ikke det der vi heller, og det spiller ingen rolle :D Vi har heller den: jeg finner føttene hennes, stryker på dem, hun prøver å gjemme dem, jeg finner dem og stryker på dem, hun sparker i protest osv haha!

Vi har mer enn nok tid til å ha et samspill med babyen etter den er født, helt nyfødte babyer kan faktisk gjeipe for å herme etter deg :D Det SKAL jeg prøve hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...