Gjest Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Min på 3,5 mnd har begynt:) Men da er d tynn grøt.
klar for 3? Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 Spise selv mente jeg:)
Gjest eelis+kian Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Gutten min er 11,5 mnd og har såvidt begynt. Han er ikke noe flink da, han søler mer enn han spiser. Men han skjønner i hvert fall prinsippet (dytte skjeen oppi maten og så dytte skjeen inn i munnen).
abella Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Det hender jeg lar gutten min få prøve, han er 10 mnd. Men det ender stort sett med at han hiver skjeen i gulvet og spiser med fingrene eller roper på meg, så kan vel ikke akkurat si at han har 'begynt med det'. Alternativt bøyer han seg bare over bordet og sleiker maten rett opp fra tallerken... Den skal jo fra bordet og inn i munnen allikevel, så hvorfor ikke...? :-)
Julelita Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Snuppa mi på 10 mnd klarer fint å putte skeia i munnen, men klarer ikke enda å få maten på skeia. Jeg bruker derfor å ta mat på skeia og gi den til henne. Da putter hun selv skeia i munnen. Er såååå stolt over seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå