Gjest Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Noen andre her enn meg som sliter med å få i seg mat og drikke? Jeg er i ca uke 8 og klare ikke spise noe omtrent. springer på do og spyr 3-4 ganger om dagen. Alt som går ned kommer oppigjen
Gjest Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Uff, det er ikke greit! Har det sånn jeg og. Har funnet ut at jeg må spise veldig lite, men veldig, veldig ofte for at ikke kvalmen skal bli overveldende... Problemet er at jeg ikke klarer å spise det samme to ganger... Så en må være veldig kreativ i matveien samtidig som man aldri er sulten. Og det er en utfordring! Om du ikke får i det noen ting, eller at absolutt alt kommer opp igjen synes jeg du skal kontakte legen, for noe næring må du jo ha! Tar du ekstra kosttilskudd/vitaminer? Jeg gjør det ettersom det blir lite mat om dagen. (Liflilne Gravid heter det, inneholder folat og omega 3 bl.a) Tar tid å svelge alle de tabelettene men... Da har jeg noe å gjøre på formiddagen:) Lykke til! Håper det går over etterhvert:)
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg har det samme jeg og .. er i uke 10 å sga t legen i morra.. jeg klare ikke holde på vitaminene engang så syns det er lite vits å ta de når de komme så fort opp igjen..
Gjest Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 ja, uff.. er ikke så lett for meg å spise lite og ofte etter som eg bor på internatskole og bare får mat 3 ganger om dagen .. manten frister likosm ikke så veldig når eg pakker den i matpapir og lar den ligge.. eg tar ikke noe ekstra kostilskudd. tar kun b-vitaminer. skal til legen på torsdag så får snakke med di da. kansje eg kan få noe for kvalmen? hadde eg vert hjemme så skulle eg nok klart og og spist litt mer. men er vansklig når eg må på skole 8 timer for dagen.. takk takk! håper det går bra med deg og din og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå