CI82 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Kan noen hjelpe meg...? Det er nå snart 6 uker siden forrige menstruasjon og det ser ikke ut som om jeg er gravid eller får mensen i nærmeste framtid. Regner med at jeg har en syklus uten eggløsning og leser at det kan være helt normalt. Men når er den syklusen ferdig? Får man mensen når man ikke har EL? Måler temperaturen hver morgen. Har hatt noen dipper og litt stiging i temperaturer, men så synker de igjen... Kjedelig å ikke vite hva som skjer med kroppen. Håper jeg får mensen eller EL snart! Noen som har erfaring med dette? Burde jeg gå til legen å sjekke?
CI82 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2010 Ingen som vet? Føler jeg blir veldig frustrert og masete nå. Får ta en tur til legen...
Metti er håpefull Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 forstår godt at du e frustrert!! men har desverre ingen gode råd .. eg e bare noen dager for sen med eggløsning å kjenne at eg e skikkelig frustrete
Metti er håpefull Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 har du steget med en halv grad i temperaturen eller bare litt .. lagt di inn i fertility friend ??
CI82 Skrevet 28. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2010 Takk for svar uansett Har steget mye men så gått ned mye igjen. Den går liksom opp og ned hele tiden. Kommer alle tegn på EL, og så virker det som det ikke blir noe av likevel. http://www.fertilityfriend.com/home/30817b
Metti er håpefull Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Ja eg e enig at det var forvirrende kurve !! Eg hadde gått te legen og snAkket me han .. Greit å få sjekket det uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå