Gå til innhold

Laaang syklus, ingen EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg...? Det er nå snart 6 uker siden forrige menstruasjon og det ser ikke ut som om jeg er gravid eller får mensen i nærmeste framtid.

Regner med at jeg har en syklus uten eggløsning og leser at det kan være helt normalt. Men når er den syklusen ferdig? Får man mensen når man ikke har EL?

Måler temperaturen hver morgen. Har hatt noen dipper og litt stiging i temperaturer, men så synker de igjen... Kjedelig å ikke vite hva som skjer med kroppen. Håper jeg får mensen eller EL snart! Noen som har erfaring med dette? Burde jeg gå til legen å sjekke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Føler jeg blir veldig frustrert og masete nå. Får ta en tur til legen...

Skrevet

forstår godt at du e frustrert!! men har desverre ingen gode råd .. eg e bare noen dager for sen med eggløsning å kjenne at eg e skikkelig frustrete

Skrevet

har du steget med en halv grad i temperaturen eller bare litt .. lagt di inn i fertility friend ??

Skrevet

Ja eg e enig at det var forvirrende kurve !! Eg hadde gått te legen og snAkket me han .. Greit å få sjekket det uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...