Gå til innhold

noen spørsmål :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

*når vasker dere klærne til den nye bebien ?

*pakker bagen t sykehus ?

*reier opp sengen ?

er 32+4 i dag !!

kjenner meg utålmodi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler meg litt stressa som ikke har gjort det enda..........liker å ha alt klart:-) Er i uke 33 nå. Sist hadde jeg vel det meste klart 2 mnd før fødsel.....nå er alt litt "kaos".....men har så vidt begynt med planleggingen og innkjøp i allefall:-)

re opp sengen ville jeg ikke gjort før rett før....men det andre kan du jo bare gjøre med det samme:-)

Skrevet

ja er åså av typen som liker å ha d på stell :) hmm kanskje jeg setter på en maskin,så kan jeg kose meg litt og litt med forberedelsene.

handlinga er vi så og si ferdi med,mn noen male prosjekter gjenstår enda.

Skrevet

Her startet jeg i uke 34 og vaske opp klær og sengetøy, For nå er jeg i uke 37 og skal nyte permisjon med tanke på at alt er klart, og fødselen kan starte når som helst:)

Vi trenger heldigvis ikke og handle så mye, bare småting, som bleier, smokker og div. da vi har alt etter storebror på 2 1/2 år.

ingenting blir oppredd her før fødselen er overstått, og det er det papsen som skal kose seg med før vi kommer hjem:) Sette opp senga og diverse småtteri.

Fødebagen er halveis pakket, men jeg har en liten oversikt over ting som skal pakkes like før vi drar på sykehuset, i tillfelle jeg ikke er i form til og pakke det selv, og mannen må pakke det ned.

Bilstolen står pakket ferdig med bagen til junior oppi så det er bare og ta med seg den:)

Skrevet

Hia. Jeg har 20 dager igjen til termin 17 oktober. Har vasket klærne og kjøpt inn bleier. Har ikke sammen senga enda og reid den opp. Har heller ikke pakket noen "fødebag" Må vel kanskje begynne å tenke på det snart, men ikke noe stress. Har jo også tid når jeg kjenner at det begynner å skje noe.

Skrevet

Er i begynnelsen av uke 35 og jeg satte på en maskin med klær, skal prøve å få dem vasket i løpet av dagen og morra dagen. Må også få ordnet en fødebag. Skal gjøre noe av innkjøpene i løpet av uken og da håper jeg at alt er på stell. Jeg må enda ta rundvask av leiligheten i løpet av de kommende ukene, men det venter jeg med helt til alt til babyn er ordnet :)

Skrevet

Er 32+1 og har pakket fødebag klar. Vasket babyklær og holder på å få oversikt over om jeg har alt klart. Vi har lang vei til sykehus, så liker å ha alt klart, ikke så lett å hente hvis vi har glemt noe. Nå har jeg leid rundvaskehjelp denne uka, sliter med bekkenet og klarer ikke så mye selv. Har ikke skrudd opp barnesenga enda, men er jo edna god tid :))

Skrevet

Er i uke 36 i morgen (gulp!) og vasket klærne for et par uker sida. Fødebagen er ikke pakket ennå, men dette skal jeg gjøre denne uka, stresser litt med det hehe, men er litt treg.

Senga rer jeg ikke opp før vi er kommet hjem fra sykehuset, det tar jo bare 5 min. og jeg vil ikke at det skal komme støv og hundehår oppi der før bruk :)

Skrevet

Hellu.. Jeg er i uke 35 nå og begynte å vaske for noen uker siden. Sengen satt jeg opp forige uke men ikke lagt på sengetøy enda siden vi skal bruke en litt minde vugge den første tiden men den står klar med sengetøy på :)

Jeg begynete kanskje litt tidlig men har ikke vært helt i 100 da jeg har en rygg som svikter så har brukt 2-3 uker på å bli ferdig.

Er du frisk å rask trenger du kanskje ikke stresse sånn men det er jo en deilig følelse når alt står klart da..

Bagen til sykehuset tenkte jeg å begynne så smått på i kveld.. har lurt på det samme nemlig.. Men har en vennine som fødte 3 uker før termin og pakket bagen i hu og hast.. Da de kom fram til sykehuset hadde hun fått med seg klær i str. 74 osv så kan jo være greit å ha den klar om knøttet skulle titte ut før :)

Skrevet

Er nå 39+5

Klær: ca uke 37

Bag: ikke klar

Seng: ikke klar

Bilstol i går........hehe.

Går ikke akkurat fort unna her i gården.........men gjør ting når det faller meg inn, orker ikke stresse med det. Er barn nr 3 da, kanskje litt derfor..

Skrevet

Vasker klærene etterhvert som jeg finner dem frem eller får dem i hus...

Bagen ble pakket i uke 35 pga mulighet for igangsettelse pga liten baby...

sengen er reid opp i dag... 38+6

Skrevet

Begynte vel med de tingene rundt uke 30, men det er ikke mer enn en ukes tid siden alt var klart, og jeg er 40 uker på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...