Gå til innhold

Jippi! 2-3cm åpning:)) uke 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag hvor hun undersøkte meg, jeg har termin på torsdag,og var myk og moden 2-3 cm åpning. Har absolutt ingen rier, bare litt kynnere av og til.

Er det flere som har erfaring med det,hvor lenge kan man gå med 2-3 cm åpning før fødselen /riene starter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende.. =)

Jeg var til kontroll i dag og jeg har 2,5-3 cm åpning, men det kan jeg visst gå med en stund visstnok.. Helt frem til termin mente legen. Er ikke i fødsel før 4 cm sa han.

Jeg er bare 36+0 i dag. Slimproppen gikk for leeenge siden.

Jeg har kraftige kynnere, eller modningsrier mente jm.

Er veldig spent nå. Mye som har forandret seg de siste dagene. Små-blødninger, urolig søvn, kvalme og mer intense smerter med kynnere.

Krysser fingrene for deg siden du ved termin nå =)

Skrevet

Åi! :)) Det høres ut som du er mye nærmere fødsel enn jeg er;) Ja håper du slipper å gå så veldig lenge,du slipper sikkert unna overtid ihvertfall;) Det må iallefall være slitsomt å gå lenge med maserier og sterke kynnere, så håper for din del du får innen et pr uker:)

Ja kryss fingre og tær;) Kjempespennende tid for oss begge nå Lykkelill;)

Skrevet

samme her, uke 40, var hos jordmor idag og termin på torsdag. Har også åpning som deg, men hun sa at det er ikk godt å si når fødselen kommer. Hodet var ikke festet da, men hun sa at det trenger det ikke å være siden jeg har født før. Fikk ny time om en uke, spennende å se om jeg slipper den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...