*Lissi* Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Må vel få sendt inn disse papirene iløpet av uka:-) Men, hva med terminbekreftelsen? Må jeg få en ny bekreftelse fra lege eller jm? Holder det ikke å sende inn den jeg fikk på ordinær ul? Er det noe annet jeg også må hugse å sende med?
Nat27 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Du må ha en terminbekreftelse som er datert senere enn uke 26. Snakk med legekontoret, de vet nok hva du trenger og skriver fort et lite notat om terminen din. Ellers er det ikke så mye du trenger å ta med, noen sier at en lønnslipp kan være greit å ha med, som vedlegg til det punktet der du fyller ut lønnen din. Det står jo også på fremsiden av søknaden hva du trenger å ha med ellers.
snuppelura-jente10 Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Hvorfor må terminbekreftelsen komme etter uke 26? Har ikke sendt disse papirene enda, men trodde det holdt med bekreftelsen fra ordinær ul?? De forandrer jo sjelden på denne terminen da de vokser likt frem til uke 20.. Eller har jeg helt missforstått?
*Lissi* Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2010 Stod 26 på papirene jeg fikk iallfall...
Gjest Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Man må ha fra etter uke 26 ja, og det får du av enten jordmor eller lege, ikke noe problem Jeg sendte søknaden for straks 2 mnd siden og fikk innvilget i dag yey
2 boys & now pink Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Jeg fikk bruke helsekort og UL bestemmelsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå