Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har fått henvisning til gynekolog, og lurer da på om noen har en å anbefale i Oslo? Legen min anbefalte å gå til en privatpraktiserende istedet for sykehuset. På forhånd takk for tilbakemeldinger!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Smestadgynekologene har jeg hørt skal være bra. Ligger på Smestad. Og Åsle Marit Ullern på Femina spesialistsenter som ligger like ved Brynseng t-banestasjon, men der er det ofte veeeeeeeldig lang ventetid
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2010 tusen takk for tilbakemelding! Ble time hos Smestadgynekologene, som nå er flytta til Homannsbyen. Men var 1mnd ventetid der hvis jeg ville ta det på henvisningen. Hadde jeg hatt råd til å betale 1000kr for timen kunne jeg fått time i morgen allerede... menmen... får bare håpe de neste 4 ukene går fort... gått i 2-3mnd nå uten mensen, og er ikke gravid, så håper de finner ut noe... vil igang med prøvingen igjen joo!!!
missme Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 fastlegen min anbefalte meg dr merete blakstad som holder til på majorstua. Var der i mai og jeg var storfornøyd med henne. www.mereteblakstad.no er hjemmesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå