Gå til innhold

Når skal han begynne å sove litt lengre økter på natten da? Ca. 2 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo,

Min lille mann er nå blitt 9 uker (på lørdag). Han våkner for mer påfyll etter 2-3 timer hele natten igjennom.

Da størstejenta var på hans alder - sov hun iallefall 6-7 timer sammenhengende på natten. Typ 20.00 - 02.00. Noen ganger lengre også... Skal det ikke snart "gå seg til" ..?

Jeg fullammer.

Han er forresten en veldig STOR gutt. 62cm og 7200gram :=)

Hvordan var/er deres småtasser?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Min lille på 6 uker sover fra 20.00-20.30 til 01.00-01.30. Da spiser han og sover til 04.00-04.30 og så til 07.00-08.00. Det er veldig ulikt fra barn til barn. Noen barn sover ikke lenge før de begynner å spise mat. Store barn trenger mer mat har jeg hørt.

Jeg fullammer også.

Skrevet

Jenta mi er 11 uker - jeg ammer ikke, hun får mme. Hun sover fra ca 18.45-19.30 til 06.45- 08.00.

Inimellom kan hun våkne og begynne å lage lyder, må opp flere ganger for å gi smokk, men tar henne ikke opp for mat.

Unntaket er hvis hun bæsjer i bleie, hvis vi tar henne opp for å skifte, forventer hun mat og sovner ikke igjen før hun får det.

Er livredd for at hun plutselig skal snu og begynne å ville ha mat om natta igjen.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Jeg har også en stor gutt og han spiste hver 2. time døgnet rundt leeeenge! Nå er han 3 mnd og nå har han en lang soveøkt fra kl. 19.00 - 23.00 og etter dette så spiser han ca hver 3. time (fra ammastart til neste ammestart).

Du får trøste deg med at du skal jo ikke amme han resten av livet! Det er jo bare en liten periode! :-)

Skrevet

Heihei :)

Han lille min sover heller ikke verdens lengste økter. Han har lagt seg i vuggen for natten nå og sover kanskje til 01.30. Så går det ca 2 1/2 -3 timer resten av natta. Han er jo ikke spesielt stor heller.

Har gråter ikke hver gang jeg tar han opp for mat men han kaver veldig. Det eneste som hjelper på kavingen og sutringen er mat.. smokken hjelper ikke :)

Syntes det er så mange som har babyer som sover igjennom natten eller ihvertfall 5-6 timer. Kjenner jeg misunner dem litt :) Det jeg ønsker meg aller meste for tiden er en natts søvn..men gud så herlige disse barna er da :)

Kommer til deg en tur snart forresten ;) Kjæresten hjemme kunne kjøre meg når som helst.

Lykke til med sovinga!

Klem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...