Gå til innhold

flere som er "hoven"

Anbefalte innlegg

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

i "underetasjen?" føles som om hele understellet skal sprenge her noen ganger... er det normalt? er i uke 30..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er normalt ja. Jeg er ihvertfall det. Føler som om alt er "oppblåst". Jeg er i uke 39, og har vært sånn en stund nå. Jeg var sånn i de tre forrige svangerskapene også. Det blir heldigvis bra igjen:)

Skrevet

Jeg er hoven som bare det. Var det forrige gang og, men denne gangen bestemte underlivet mitt seg for å ta et steg lenger med store smerter og en betent blodåre midt på kjønnsleppene *AU*

Så er helt normalt å være hoven. Er i uke 31 nå.

Skrevet

Jeg er også hoven-Kjempe. Ser ikke ut:-/

Er i u 36 nå.

Skrevet

Blir mer og mer for hvert svangerskap for min del. Jeg har klart å holde det i sjakk ved at jeg ligger flere ganger i løpet av dagen. Bruker også to truser og legge en brettet klut i mellom. Opplever at det gir vevet støtte, slik at ubehaget minker. Er nå i uke 36, og må si jeg gleder meg til svangerskapet er over! Heldigvis har jeg stor tro på at underlivet skal bli som normalt når barnet bare er ute.

Skrevet

Jepp... Men mest etter sex. Er noen som får hemoroider der også (åreknuter). Jeg kjente etter dette i går, og kjente ingen, men er hoven ja. Ikke godt. Eneste som hjelper er å legge seg flatt litt...

Skrevet

Høres veldig kjent ut, er i uke 36 nå. Synes det har endret seg en del de siste ukene.

Husker det var sånn sist også, vi får trøste oss med at det går over når svangerskapet er ferdig :o)

Skrevet

Henger meg på her jeg også, vært hoven i noen uker. Er 38+6 nå og blitt mer hoven siste uken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...