Gå til innhold

trenger desperat hjelp til guttenavn!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest SweetMommy <3

viss det var sånn at jeg hadde spurt hva dere syntes om navnet jeg har på min sønn så greit, men det er rett og slett frekkt å skrive sånn, og det hjelper jo ikke å skrive "sorry den var ikke pen" etterpå? då kunde du like gjerne droppet å skrive det i det hele tatt.

Jeg syns det var umodent skrivet for en sånn "voksen" kvinne.

Du er jo i vert fall 18 år eldre en meg.

Jeg elsker navnet som jeg har gidd til min sønn Sander Adrian han har fått navnet av sin storebror som døde, så jeg må bare si at du er patetisk.

Bekager den slengen jeg gjorde, det var ikke pent, jeg ber om unnskyldning!

Hvorfor sier jeg at Sander er et halvt navn? Jo, fordi det er slutten på AlekSander...

Og ja, jeg står ved at jeg liker hele navn, og ikke halve. Samtidig vil jeg be om unnskyldning overfor HI.

Patetiske innspill en en del av leken her inne tydeligvis, man slipper ikke unna, noen syns det er befriende å kunne være frekke på nett, man slipper jo konfrontasjon..ikke bry deg!

Jeg lurer på hvorfor navnet på den nye gutten må passe sammen med Sander sitt navn jeg? Jeg forstår hvis du tenker på at det er "den typen navn" du liker, for det tenker jeg også, men den nye gutten får jo SITT navn, som han skal presentere seg med som voksen mann osv, og ingen kommer til å spørre hva broren hans heter.....Så jeg syns ikke du bør tenke mye på at de skal klinge sammen, men heller at et helt nytt navn skal følge den lille nye mannen hele hans liv og være fint for han:)

Noen syns vel det er rart med søsken som heter f.eks. Thea Elise og Kjærsti, to navn som ikke likner i stil, men som er til to ulike jenter !!(kjenner dem:) )

Gjest SweetMommy <3

sent-men-godt:

Jeg skjønner va du mener=) det er ikke det at denne gutten ikke ska få ha sitt navn og som passer til hans personlighet men bare det at jeg syns det er fint og hålle seg i samme "type navn" om du skjønner=)

men det er bare hva jeg liker=)

må bare håpe jeg finner et navn som jeg elsker,men det er veldigt vanskligt med guttenavn=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...