Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Er ikke 90 kilo enda jeg, men nærmer meg med raske skritt! Blir like deppa og frustrert hver gang jeg må oppe på vekta. Jeg er kun 163 høy og veier nå 84kilo. Startvekta var på 75 (for stor da også) Har breie hofter, så rompa er diiiger! Er nå i uke 20. Jeg spiser lite, ikke noe lyst på søtt. Har spydd i 17 uker, inn og ut av sykehuset for å få næring.. men uansett stiger den kiloene Noen som har noen tips å hvordan man skal takle dette? Kjenner jeg er langt nede, orker ikke og gå ut blant folk lengre. Vil tilbake til startvekta før jeg fikk min første datter.. Var da 58kilo! Følte meg vell og fikk på meg de klærne jeg ville!
IreneUtålmodig Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Uff det høres ikke greit ut :-/ sikkert et dumt spørsmål men du sjekker stoffskifte innimellom? Veit hvordan du føler det, gikk opp 30 kg i siste svangerskap og er livredd for at det skal skje igjenn. Håper det går greit med deg 20 uker går fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå