Gå til innhold

Hcg blodprøve hos legen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kosemaisen dååååå

Jeg var sikker på at du nå kom med gladnyheten om at du hadde vært hos legen og at du nå var blitt påvist gravid..haha

Hmm, er sannelig ikke sikker på om du får svar med en gang, men du burde jo gå uansett..! Nå lurer vi fælt..

Tror kanskje du får svar med en gang, mtp di som har mistet, da tar di jo sånne prøver, for å finne ut om HCG avtar, tror ikke di må gå hjem å vente..eller?

Skrevet

tror faktisk du må vente et par dager.

Skrevet

nei, det tar noen timer. om man tar prøven på formiddagen kan man ringe på ettermiddagen. om det er utpå dagen er svaret klart neste dag. sånn er det hvertfall her jeg hører til..

Skrevet

Det kommer vel an på om legekontoret du tilhører faktisk analyserer prøvene sine selv eller om de sender de til andre steder for analyse. Da tar det i så fall minst et par dager før man får svar.

Skrevet

Min lege vil ikke ta blodprøve dem.. :( får man tatt dem på helsestasjonen el noe annet sted da?

Skrevet

Jeg tok hos priv gyn,da tok det 2 dager før svar siden jeg tok så tidlig på dagen, om jeg skulle tatt hos fastlegen hadde det tatt en drøy uke siden de sender det inn og får svar pr post selv..

Skrevet

Skremte eg deg SurreGuri? :-P

Vett kje heilt koss eg ska griba ann dette, men får se...

Ganske flaut å komma t legen å villa ta blodprøve, åsså e d kje någe... Ha ha ha, men nå e d øve ei uga siden ikm, har aldri gått så lenge øve før...

Men siste test va på fredag, å den va negative....

Kjikka å sjå, vente nok litt t ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...