Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Hei, lurer fart her. Er egentlig andregangs, men husker ikke fra forrige gang. Min datter på 2,5 måneder kan nesten gjør "sit ups". Hvis hun ligger i en 30 graders vinkel eller mer, bruker hun magemuskler og bare sitter opp. Er dette unormalt? Også når hun ligger på ryggen løfter hun seg opp i en bru og så skyver seg selv bakover langs gulvet. Lurer på om dette kan bety at det er noe galt? Kan hende dette er helt normalt og jeg bare husker feil, eller er det mulig hun har låsninger eller andre problemer? Lurer fælt her. Måtte bare skrive etter at hun nå hoppet ut av vippestolen. Glemte å settte på beltet i to sekunder mens jeg gikk og hentet et teppe og da jeg kom tilbake, satt hun på gulvet men jeg klarte å ta imot før hun datt bakover. Skummelt!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 27. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2010 Err lurer fælt også hehe
fastelavens_bolla! Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 minsten her også på 2.5 måned driver å skal sette seg opp hele tiden. jobber virkelig med det, og kan bli litt sint hvis han ikke får hjelp til å sette seg opp. han syns rett og slett det kan bli kjedelig å ligge på ryggen og blir strålende fornøyd når han blir holdt i sittende stilling. har aldri tenkt at det kan være noe galt med det? :s så nå ble jeg jaggu usikker her kjenner jeg.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2010 Du har sikkert rett, jeg trodde bare at det kanskje var for tidlig til sånt. Bare tenkte at om magemusklene hennes var så sterke at det betydde noe måtte være galt, men det kan godt hende jeg overreagerer kraftig, er i så fall ikke første gangen!
Hanna30 Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Min er også slik, har også bekymret meg litt for om det kan være noe galt. Når han sitter med ryggen mot meg på fanget (da ligger han jo en del bakover egentlig), setter han seg opp selv og kan sitte oppreist mens jeg bare holder hendene hans så han ikke faller til siden. Det er bare kort tid i gangen, men han blir sint om han ikke får lov:) Høres ut som om det er flere da, det feiler dem nok ingenting:) Vil bare få med seg litt av verden;) Min fylte akkurat tre måneder forresten, men har vært sånn et par uker. Han har også akkurat begynt å rutsje nedover i senga om natta. Har ikke sett at han gjør det, men når han sovner ligger han med hodet øverst i senga og når jeg ser til ham et par timer senere så kan han ligge mye lenger ned. Skyver seg sikkert slik som din! Må forresten si at han er litt stiv i nakken, har vært hos manuellterapeut. men ikke noe alvorlig, så tror ikke det har noe med det å gjøre? Hvis hun er urolig ellers og ligger mye mot en side og virker som om hun har vondt kan du jo sjekke hos manuellterapeut? Men jeg tror ikke jeg hadde bekymret meg om hun virker helt frisk ellers. De utvikler seg jo alle litt ulikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå