mamma til luciagutt <3 Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg og svigerinna mi var på spa på Holmsbu i helga. Tok oss råd til det nå, siden det nærmer seg slutten av svagerskapet for oss begge Det var en behandling som het Barn i magen, varte i 80min og kosta 1.250,- UTROLIG HERLIG!!!! Da vi kom dit, fikk vi utdelt håndkle, badekåpe og tøfler. Hadde ikke med oss bikini, eller så kunne vi bruke basseng og boblebad (ikke anbefalt av min jordmor) før behandlingen startet. Så vi satte oss inne ved behandlingsrommene. Fikk hvert vårt rom. Først fikk jeg en skrubb over hele kroppen, så en tur i dusjen der inne på rommet, deretter ble jeg smurt inn i en fuktighetskrem og dekt i plast fra skuldrene til tærne. Ble pakket godt inn med håndkler og laken så jeg ikke skulle fryse. Lå der og sløva i ca 20min. HERLIG!! Så ble kremen smurt inn i kroppen, også fikk jeg fotmassasje til slutt. Svigerinna mi fikk mange forskjellige kremer, og dusja tre ganger i løpet av behandlingen. Så regner med de gjør det litt forskjellig fra person til person, selv om det er samme behandling Anbefaler dere å ta spa. Om ikke en hel kroppsbehandling, så ta litt ansiktsmassasje eller aromamassasje. Det fortjener dere!!!
tine0810 Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 :-) hørtes godt ut...og jeg er veldig enig..... - holder på å "pusse opp" kroppen:-) -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå