Gå til innhold

Hvilken babycall bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken har du?

Er det noen best-i-test-tester som har blitt tatt?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har toppmodellen til Philips, Philips Avent SCD530. Ganske dyr, ca 1500 kroner, men vi er superfornøyde og synes den er vel verdt pengene :-)

Skrevet

Vi har den samme som Kaspersen, og er godt fornøyde med den.

Kjøpte den på amentio.no til rundt 1200,- (inkludert frakt).

Skrevet

Ser flere her har den fra Avent.. Vær VELDIG obs på denne da den helt uten forvarsel kutter ut! Den ser helt normal ut, men jeg oppdaget plutselig at gutten min lå å hylgråt for en tid tilbake og babycallen reagerte ikke! Sjekket at alt var i orden og det så ut som om alt var det, den bare reagerte ikke!

Googlet litt og ser at dette er visst et vanlig problem med den SCD530. Så jeg syns absolutt ikke den er verdt 1500kr! Da ville jeg definitivt kjøpt en SuperNova til 1300kr:) Det blir iallefall det neste gang på oss!

Skrevet

vet heller ikke hvilken jeg skal velge, men har observert at den nevnte avent selges på mpx.no til ca en tusing mot a 1500 på svindel-barnas hus. For dem som vil spare en 500-lapp altså!

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Vi endte opp med super nova og er fornøyde med den.

Skrevet

Vi bestilte en Luvion babymonitor fra Sverige. Veldig kjekt med kamera, kan se når han mister smokken, om han har kosekluten over nesen osv.

Den koster 2000,- Ble sendt fra Sverige som gave med privat avsenderadresse, så ingen toll, hehe :-)

Det er litt dårlig rekkevidde på den, og så sier ikke kameraet ifra når det er utladet - men det er bare å la det stå i laderen hele tiden :-)

Veldig godt bilde selv i bekmørke. Litt gøy å se hva de styrer med og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...