Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en smokk som er litt mindre enn nyfødtstørrelse. Har 5 forskjellige smokker nå og vesla liker ingen av dem. Det virker som om de er for store til henne. Har vært på 5 forskjellige apotek, finner ingen som er mindre. Noen som har tips på dagligvarebutikker/ type smokk som funker for dere til nyfødt?

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd NUK. smokk? Den selges på lekebutikken/barnevognbutikken her. Mange som ikke tar Avent sine smokker tar NUK.

Skrevet

je har også slitt med samme problemet.alle smokker blir for store og vesla bryter seg av dem. fant en type i sverige i sommer (på en barnebutikk)den hette Tommy bephee(husker ikke hvordan d skrives) den hadde mindre sugedel,så den brøyt hun seg ikke av.men hun vil ikke ha smokk i hele tatt hun da,så d var bortkastede penger.....:-)

Skrevet

Ville også ha forsøkt NUK! Min tar smokk, men mister dem/spytter dem ut ganske ofte. Var akkurat i Hellas og syntes noen NUK-smokker der var så fine, så jeg kjøpte et par, uten å tenke på at de var annerledes. Og han elsker dem! Nå tar han alltid smokkene og kan holde på dem leeenge!

Skrevet

Trøst er den som har fungert best her, etter å ha prøvd alle andre nevnt over...

http://www.akgrieg.no/

men hun er fortsatt ingen smokkejente som storesøster

Skrevet

Det tok 8 uker her før babyen likte smokken, jeg prøvde litt hver dag. Jeg har et lager av ulike smokker, det var avent sin som var det som satt best. Jeg tror egentlig det bare er å velge en og ikke prøve så mange, og jobbe litt med smokken hele tiden.

Gjest Aprilbaby <3
Skrevet

Jenta mi ville ikke ha noen som helst smokker. Prøvde alle slags former og fasonger. Latex og silikon. Til slutt endte jeg opp med disse, anatomiske i latex.

http://www.rockmybaby.no/shop/navnesmokkeranatomiskejentefargerlatex06mnd-p-227.html

Nå er hu 5,5 mnd og bruker kun de fra 0-6mnd. (Brukt de fra hu var født. De fra 6-3 år brekker hu seg av enda. Så de er nok for store enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...